BMW-ovi mehaničari u Americi počet će koristiti pametne naočale

Američka podružnica BMW-a svojim će ovlaštenim serviserima dati na raspolaganje pametne naočale TSARAVision koje će im davati tehničke informacije o vozilima i dijelovima

Sandro Vrbanus četvrtak, 13. lipnja 2019. u 21:09

Njemački proizvođač automobila BMW u SAD-u će početi koristiti neke napredne tehnologije koje imaju za cilj ubrzati i olakšati posao njihovim mehaničarima. Osim uvođenja novog Tehničkog informacijskog sustava za podršku serviserima i razmjenu informacija, promijenit će se i način kako tehnički podaci dolaze do samih zaposlenika.

BMW će svoje mehaničare tako opremiti posebnim pametnim naočalama. Putem ove tehnologije oni će moći ostvariti izravnu video vezu s inženjerima i drugim stručnjacima, te od njih zatražiti pomoć u rješavanju kakvih zahtjevnijih problema prilikom servisa vozila. Stručnjaci koji će mehaničarima pružati podršku moći će ih, putem ekrana u naočalama, navoditi korak po korak ka rješenju problema, a moći će im izravno pred oči postaviti i tehničke nacrte, upute, sheme i ostale dokumente koji će im pomagati u radu.

Ovakva razmjena informacija mnogo je učinkovitija od običnog slanja dokumenata i fotografija ili pak pojašnjavanja složenih tehničkih problema putem telefona, poručuju iz BMW-a. Već ovoga mjeseca pametne će naočale stići do svih 347 BMW-ovih servisnih centara i distributera ove marke i njihove sestrinske marke Mini u SAD-u.

Proizvođač pametnih naočala koje će se u ove svrhe koristiti je američka kompanija RealWear. Model naočala je RealWear HMT-1, dok će se za vizualizaciju i komunikaciju koristiti softversko rješenje za proširenu stvarnost iz Ubimaxa.