Hrvatski developer preradio DOOM na isključivo ASCII grafiku

Dario Zubović kaže kako je legendarni DOOM putem vlastitog ASCII shadera tijekom samo dva vikenda uspio učiniti koliko-toliko igrivim

Sandro Vrbanus utorak, 24. srpnja 2018. u 06:00

Legendarni FPS iz devedesetih godina prošlog stoljeća, DOOM, hrvatski je developer igara Dario Zubović iz zabave pokušao, i uspio, preraditi na način da se umjesto uobičajene grafike na ekranu sav sadržaj iscrtava putem ASCII znakova. Tako je tijekom dva vikenda nastala prerada DOOM-a koju sam autor naziva 1337d00m.

Autor ove zanimljive igre, koji inače radi kao dizajner i programer na vlastitoj puzzle igri i vikendom se bavi projektima malih igara, za Bug.hr je ukratko opisao i kako je došlo do ovog projekta:

"Originalno sam samo pokušavao dobiti ASCII estetiku modernih roguelike igara kao post-processing efekt nakon normalnog 3d rendering-a. Potrajalo je cijeli vikend da se postigne prirodan izgled s takvim efektom, odnosno da slova, brojevi i znakovi sto točnije reprezentiraju boju i svjetlinu. Zbog toga nije ostalo dovoljno vremena za razviti samu igru koristeći taj efekt! Iduci vikend sam se sjetio iskoristiti taj efekt kao DOOM mod i onda je sve sjelo na mjesto. Na kraju je cijela stvar ispala kao nezrela šala na račun difficulty slider-a u igrama", kaže inače 22-godišnji Riječanin koji živi i radi u Zagrebu, Dario Zubović.

Igra je dostupna za besplatno preuzimanje na njegovom itch.io profilu, na kojem je moguće skinuti još poneki njegov eksperimentalni vikend-projekt.