Cyber ponedjeljak i ove godine s rekordnom online prodajom

Analitičari Adobea izračunali su da je tijekom jučerašnjeg dana na internetsku kupovinu potrošeno oko 6,6 milijardi dolara

Sandro Vrbanus utorak, 28. studenog 2017. u 20:23

Netom što je završio vikend namijenjen rasprodajama i raznim drugim popustima – od Crnog petka do Cyber ponedjeljka – analitičari kompanije Adobe bacili su se na posao i izračunali koliko je ove godine ukupno potrošeno na internetsku kupovinu (promatrane su samo web trgovine iz SAD-a). Prema njima, ovogodišnji Cyber ponedjeljak srušio je rekord postavljen prošle godine za oko milijardu dolara. Tijekom jučerašnjeg dana online trgovci utržili su oko 6,6 milijardi američkih dolara.

Vlasnici iPhonea potrošili su u prosjeku 123 dolara, a Androidaši 110 dolara

Uz porast internetskog prometa na stranicama koje se bave trgovinom od oko 12%, vidljiv je nastavak trenda u kupovini putem mobitela – njima je jučer ostvareno oko 47% svih posjeta i trećina ukupne internetske kupovine. Predvodnici ovog trenda su "millenialsi", kojih čak 75% kaže da će radije kupovati putem mobitela nego s klasičnog računala.

Prosječni popusti u internetskim trgovinama ovog Cyber ponedjeljka kretali su se od oko 15% na računala do 21% na televizore. Najviše prometa ostvareno je u večernjim satima. Najčešće se kupovalo iza 20 sati po lokalnom vremenu, a najveći generatori prodaje bile su internetske tražilice koje su do kupnje dovele oko 42% korisnika.

Adobeova analiza obuhvatila je bilijun posjeta na preko 4.500 internetskih trgovina, te oko 55 milijuna artikala.