DICE ipak digao ruke od 5v5 moda u Battlefieldu V

U svom novom obraćanju igračima, producent DICE-a je progovorio o problemima nakon posljednje nadogradnje, kao i činjenici da su teška srca morali odustati od planiranog 5v5 načina igranja

Damir Radešić petak, 23. kolovoza 2019. u 14:30

Nedavna implementacija nadogradnje Chapter 4: Defying the Odds za Battlefield V je igračima donijela brojne novosti, ali i probleme o kojima je u svom novom izvješću progovorio producent Ryan McArthur. Prema njegovim riječima novi sadržaji uključuju nove mape, neke prepravke i nagrade za igrače, ali s njima su stigli i tehnički problemi koji još uvijek nisu otklonjeni. Iako konstantno rade na ispravcima, od kojih će neki poput uklanjanja zastajkivanja igre biti uvršteni u narednu nadogradnju verzije 4.4, tek će u onima iza nje popraviti opću stabilnost igre, probleme s detekcijom štete i razne druge stavke koje su im dojavili sami igrači svojim povratnim informacijama. S nadogradnjom 4.4 također stižu i dvije mape Provence i Lofoten Islands namijenjene pješačkom napucavanju u zbijenim prostorima, kao i mogućnost napretka iznad trenutno maksimalnog 50 nivoa razvoja likova.

Obje spomenute mape, od kojih jedna smještena u Francusku i druga na dva norveška otoka, će biti igrive u Squad Conquest i Team Deathmatch načinima igranja, a McArthur se dotakao i mape Al Sudan koja je predstavljena nešto ranije. Iako je zamišljeno da ista bude igriva u gotovo svim modovima, trenutno je igrači mogu zaigrati isključivo u Squad Conquest i Team Deathmatchu. Prema njegovim riječima, u njima je mapa igriva kako je i zamišljeno, dok su ih ranije spomenuti tehnički problemi natjerali da je onemoguće u ostalim načinima igranja. Navodno bi rješenje trebalo biti implementirano sa zakrpom 4.6 koja je u planu za idući mjesec, no McArthur ne može garantirati da će se stvari odvijati kako su zacrtali.

Zbog svih ovih problema i dodatne raspodjele resursa, developeri su morali donijeti tešku odluku kojom će razočarati igrače koji su se nadali obećanom 5v5 kompetitivnom modu. Spomenuti je bio u planu praktički od samih povoja Battlefielda V i provlačio se kroz mnoge najave, no zbog usmjerenosti na otklanjanje bugova i dostizanje rokova glede obećanih sadržaja, ipak su u konačnici morali priznati poraz i odustati od njega. Ova odluka, koliko god bila poražavajuća, će im prema riječima McArthura omogućiti ispunjenje obećanja glede novih sadržaja uz fokus na Pacifik. Naime, krajem godine bismo trebali zaigrati redizajniranu mapu Iwo Jima, te dodatne dvije o kojima u ovom trenutku developeri nisu spremni govoriti. Obraćanje javnosti McArthur završava riječima glede redovitijih sličnih izvješća, a ukoliko vas zanimaju pojedinosti njegovog izlaganja, možete ih pročitati ovdje.