Netflix će tijekom 2020. godine na originalni sadržaj potrošiti 17,3 milijarde dolara

Prema predviđanjima analitičara BMO Capital Marketsa Netflix bi tijekom 2020. godine na originalni sadržaj mogao utrošiti i do 17,3 milijarde američkih dolara

Matija Pavlić subota, 18. siječnja 2020. u 14:00

Popularni servis za streamanje sadržaja Netflix bi prema predviđanjima BMO Capital Marketsa tijekom ove godine na originalni sadržaj trebao potrošiti 17,3 milijarde američkih dolara.

To je daleko više nego što planira potrošiti konkurencija, ali i više u odnosu na samu Netflixovu potrošnju na originalni sadržaj tijekom 2019. godine (utrošen je iznos od 15,3 milijarde američkih dolara).

Nadalje, analitičari predviđaju da će Netflixova ulaganja u originalni sadržaj do 2028. godine doseći iznos od 26 milijardi američkih dolara. Netflix zasad nije potvrdio ova nagađanja analitičara, no mogao bi najaviti stvarni iznos koji namjerava potrošiti na originalni sadržaj već za par dana kada je planirana objava Netflixova financijskog izvješća za četvrti kvartal 2019. godine i čitavu 2019. godinu.

Što se tiče konkurencije, Apple za svoj Apple TV+ ima budžet od 1 milijardu američkih dolara, a HBO za HBO Max i NBC Universal za Peacock svaki po 2 milijarde američkih dolara.