Cyberpunk 2077 refundiralo samo 30.000 igrača

Na prvi pogled, 30 tisuća zvuči mnogo, no ne izgleda strašno ako uzmemo u obzir da je broj prodanih kopija Cyberpunka 2077 gotovo 14 milijuna

Damir Radešić subota, 24. travnja 2021. u 10:10

Nakon što je 10. prosinca Cyberpunk 2077 napokon objavljen, krenula je lavina negativnih komentara i kritika na račun tehničkih problema koje CD Projekt i dan danas pegla. Broj nezadovoljnika je rapidno rastao, te je Sony čak odlučio povući Cyberpunk 2077 iz prodaje na PlayStation Storeu, te kao i Microsoft za Xbox verziju igre, ponuditi nezadovoljnim kupcima povrat novca. Isto je u konačnici napravio i CD Projekt kroz program Help me Refund i bilo je za očekivati da će se napuhani balon zvan Cyberpunk 2077 raspuknuti - ali nije.

Naime, prema jučerašnjoj konferenciji za investitore koju je predvodio Piotr Nielubowicz iz CD Projekta, dogodilo se upravo suprotno. Od mase nezadovoljnika, samo je neznatan dio zatražio povrat novca, točnije njih oko 30 tisuća što je rezultiralo gubitkom od 2,17 milijuna dolara. Ogroman novac za nekoga, no ne i za CD Projekt koji je do sada prodao 13,7 milijuna primjeraka Cyberpunka 2077 i prema riječima Nielubowicza, prošle godine zaradio čistih 550 milijuna dolara. Valja naglasiti kao u ovu brojku refundacija nisu uključena potraživanja koje procesiraju Sony za PlayStation, odnosno Microsoft za Xbox, te da je 95 posto njih već uspješno izvršeno, dok je preostalih 5 u obradi jer valja uzeti u obzir da su igru kupili igrači s raznih strana svijeta, te da tvrtka mora poslovati s različitim bankama kako bi im novac bio vraćen.

Iako nam je drago da CD Projektu očito ide, Cyberpunk 2077 će nažalost ostati njihova crna mrlja i upitno je hoće li ikad više uspjeti podići toliko prašine s nekim novim projektom kao što su uspjeli s ovim. Naš osvrt na Cyberpunk 2077 možete pročitati ovdje.