Twitter se rješava oglasa koji poriču klimatske promjene

Twitter se, točno na Dan planeta Zemlje, odlučio 'uhvatiti u koštac' s oglasima koji poriču klimatske promjene te ih u potpunosti zabraniti na platformi

Matej Markovinović subota, 23. travnja 2022. u 19:50

Twitter je na Dan planeta Zemlje objavio na svom službenom blogu da će zabraniti obmanjujuće oglase koji su u suprotnosti sa znanstvenim konsenzusom o klimatskim promjenama.

„Vjerujemo da se poricanje klimatskih promjena ne bi trebalo unovčavati na Twitteru i da lažni oglasi ne bi trebali odvratiti važne razgovore o klimatskoj krizi“, priopćili su iz Twittera ističući da će se njihove odluke zabrane voditi „autoritativnim izvorima“, uključujući Međuvladin panel o klimatskim promjenama (IPCC).

Naime, kako podsjeća The Verge, IPCC je objavio nekoliko značajnih izvješća o klimatskoj krizi u posljednjih nekoliko mjeseci, u kojima jasno opisuje što je potrebno učiniti kako bi se prilagodili promjenama koje se već odvijaju te kako izbjeći još teže posljedice u budućnosti.

„Svjesni smo da pogrešne informacije o klimatskim promjenama mogu potkopati napore za zaštitu planeta. U nadolazećim mjesecima imat ćemo više za podijeliti o našim naporima za dodavanje pouzdanog, autoritativnog konteksta o raspravama o klimi koje se vode na Twitteru“, zaključuju iz tvrtke.

Podsjećamo da je sličnu stvar napravio i Google u listopadu prošle godine, kada su objavili revidirana pravila za svoje oglase i monetizaciju sadržaja, prema kojima se oglasi neće prikazivati uz sadržaje vezane za poricanje klimatskih promjena.