Samsung novom reklamom želi odgovoriti korisnike od kupnje iPhonea

Samsung je na svojem YouTube kanalu postavio reklamu u kojoj namjerno ističe pojedine značajke svojih mobitela, ne bi li tako odgovorio korisnike od kupnje novog iPhonea

Matej Markovinović subota, 3. rujna 2022. u 13:05
📷 Screenshot: YouTube
Screenshot: YouTube

Uoči Appleovog nadolazećeg događaja na kojem će predstaviti iPhone 14 seriju, na službenom YouTube kanalu Samsunga osvanula je reklama naslova „Buckle Up“ (vežite se).

Iako se čini da je riječ o običnoj reklami za Galaxy S22 Ultra i nedavno predstavljeni sklopivi Z Fold 4, to ipak nije tako. Samsung reklamom zapravo zadirkuje potencijalne kupce iPhonea 14, navodeći značajke koje imaju njihovi mobiteli, a iPhone - nema.

U reklami se tako prikazuje unikatni dizajn sklopivog Flipa i 108-megapikselna kamera Ultre sa Super Zoom značajkom, pomoću koje se može fotografirati mjesec.

„Kamera najviše rezolucije na pametnim telefonima bit će u tuđem džepu. Epska fotografija mjeseca koja dobiva puno lajkova, neće biti vaša, jer ova inovacija ne dolazi uskoro s iPhoneom. Već je tu, u Galaxyju“, kažu iz Samsunga.