Tehnologija koja limitira dijeljenje računa online servisa između različitih korisnika

Britanska tvrtka Synamedia predstavila je slugu koja strojnim učenjem analizira navike korisnika i po mogućnosti identificira neželjeno dijeljenje računa za servise za streamanje video i audio sadržaja

Matija Pavlić ponedjeljak, 14. siječnja 2019. u 06:30

Korisnici poznatih online servisa za streamanje video sadržaja i glazbe imaju običaj se skupiti te onda zajedno koristiti jedan jedini račun kako bi gledali tamo dostupan sadržaj. 

Pružatelji usluga online streaminga imaju pakete koji omogućavaju dijeljenje jednog računa na više korisnika te su dosad bili veoma tolerantni što se tiče uporabe jednog računa izvan okvira pojedinačnog kućanstva, no sada kada su prikupili određenu bazu korisnika to bi se moglo promijeniti jer prolaskom vremena takva politika može postati preprekom prema rastu servisa, odnosno uzrok smanjenja zarade.

Tu uskače britanska tvrtka Synamedia koja je na ovogodišnjem CES-u predstavila uslugu Credential Sharing Insight koja koristi strojno učenje da bi prošla kroz veliku količinu podataka s ciljem identifikacije anomalija i ponašanja korisnika koja bi tvrtkama mogla pomoći u identifikaciju takve vrste dijeljenja računa.

Poseban je naglasak stavljen na lokacije s kojih se prijavljuje na pojedine korisničke račune, vrijeme kada se servisi za streamanje koriste, kakav sadržaj se prati putem servisa te koji uređaji se koriste pri praćenju sadržaja.