BioWare zadovoljan VIP Demom Anthema, mi baš i ne

Dok većina igrača ne dijeli njihovo oduševljenje, ekipa BioWarea je ponosna na protekli Anthem VIP Demo vikend koji je po njihovom mišljenju bio uspješan

Damir Radešić utorak, 29. siječnja 2019. u 16:58

U svom novom obraćanju javnosti, BioWare se putem Chada Robertsona, šefa Live Servicesa, osvrnuo na vikend tijekom kojeg je igračima bio dostupan VIP demo Anthema. Kako je objavio u subotu, početak nije bio pretjerano blistav, no ubrzo su uz "fantastičnu podršku Electronic Artsa i njihovih partnera" ispravili nedostatke i u demo inačici su igrači mogli uživati sve do nedjelje kada su serveri ugašeni. Posebno je zadovoljan dijeljenim sadržajima koji su nastali tijekom tih dva i pol dana koliko je demo bio aktivan i na kojeg su igrači zajednički utrošili gotovo devet milijuna sati. Na temelju povratnih informacija igrača, developeri će za naredni krug demonstracije zakazan već za ovaj vikend ispraviti gomilu nedostataka među kojima spominje bugove s otključavanje Javelina, probleme s beskonačnim učitavanjem, kao i poboljšati performanse servera.

Toplo se nadamo da će potonju stavku shvatiti jako ozbiljno obzirom da ovaj vikend Anthem mogu isprobati svi koji to žele i navala će zasigurno biti velika. Osim što dodatno ugađaju javni demo, Robertson navodi kako već tjednima naporno rade na finalnom izdanju koje, kako smo već spomenuli u par navrata, u prodaju kreće 22. veljače. Premda navodi samo par po njegovom mišljenju najvažnijih stavki, u konačnici spominje kako je do sada riješeno nekoliko tisuća uočenih problema i vezanih ispravaka.

Osobno ne dijelimo njegovo mišljenje da je vikend bio fantastičan jer smo Anthem isprobavali u nekoliko navrata tijekom sva tri dana i dojmovi nisu pretjerano pozitivni. Osim spornih beskonačnih učitavanja koja smo iskusili u par slučajeva, primijetili smo masu bugova počevši od nemogućnosti završavanja misija, vrlo loših performansi, probleme s konektiranjem koji su se nastavili tijekom subote i nedjelje iako su navodno ispravljeni i tako redom. Shvaćamo kako pred sobom nismo imali završnu verziju i da stvari nisu niti mogle biti savršene, no smatramo da ovo baš i nije najbolji način za prezentiranje potpuno novog IP-a kojim bi se BioWare u velikom stilu trebao vratiti na scenu. Nažalost, BioWare pamtimo kao developere odličnih single-player RPG-ova koji su nam i dan danas dragi, a ono što smo vidjeli u Anthemu je potpuna suprotnost. Toplo se nadamo da smo u krivu i da će nas Anthem ipak u konačnici oduševiti nakon što u njega utučemo par desetaka sati prije konačnog suda, no trenutno smo jako oprezni, da ne kažemo skeptični.