Meizu pere ruke od neuspješne crowdfunding kampanje

Nakon što se u medijima proširila vijest kako im je propala crowdfunding kampanja za Meizu zero, prvi čovjek tvrtke odlučio je oprati ruke od nje izjavom kako je ista bila samo marketinško istraživanje

Stjepan Bilić subota, 9. ožujka 2019. u 13:00

Kako smo vas jučer izvijestili, Meizu iza sebe ima jednu neuspješnu crowdfunding kampanju, onu za futuristički mobitel Meizu zero. No, umjesto da pošteno priznaju poraz, tj. da nisu uspjeli pogoditi kakav bi korisnici željeli imati mobitel, odlučili su se radije za svojevrsni spin.

Naime, glavni čovjek tvrtke Jack Wong putem društvene mreže Weibo objavio je post u kojem navodi kako crowdfunding kampanja nije bila prava te da je poslužila u samo predistraživačke svrhe te da nisu imali nikakvih planova pokrenuti masovnu proizvodnju.

This crowdfunding project was just the marketing team messing about.

Ukratko Wong u svom postu na društvenoj mreži Weibo tvrdi kako je cijela kampanja zapravo bila marketinški trik. E sad, u to možemo, ali i ne moramo vjerovati. Naime, Meizu nije neki nepoznati startup koji se tek pojavio na sceni i koji je krivo procijenio svoj proizvod. Stoga se i na neuspjeh kampanje drugačije gleda kada je Meizu u pitanju nego neki nepoznati startup.

The holeless phone is just a development project from the R&D department, we never intended to mass-produce this project.

I dok se Wong izvlači na marketinške trikove i istraživanja tržišta, nama se više čini kako je kampanja bila prava, ali da na njihovu žalost nije bila dobro osmišljena, a pritom mislimo na prevelike cijene – možda bi bolje prošli da su se ograničili na iznos do 1.000 USD. Čini se kako nema previše korisnika (još) koji su voljni trošiti četveroznamenkaste iznose na konceptualne uređaje koji se u konačnici mogu pokazati boljim na papiru nego u zbilji.

Točnije, ima ih ukupno 29, naime, toliko ih je odlučilo podržati Meizu zero. Njih 23 se odlučilo riskirati s jeftinijim, Exclusive Enginner Unit modelom (1.299 USD), a jedan je čak zakapario 1.700 USD skuplji Exclusive Pioneering Unitom (2.999 USD). Istine radi, u ponudi je i bio samo jedan Exclusive Pioneering Unit. Ostali su sudjelovali u kampanji s manjim uplatama.