Alibaba želi automatizirati prodaju automobila

Alibaba planira otvoriti dva automatizirana salona za prodaju automobila, koji se baziraju na ideji prodajnih automata, što uključuje automatizirano dogovaranje testne vožnje i same kupnje vozila

Matija Pavlić petak, 15. prosinca 2017. u 15:01

Poznata kineska internetska trgovina Alibaba odlučila se okušati i u prodaji automobila. Kako bi privukla potencijalne kupce, osmislili su nov način prodaje koji se bazira na tehnologiji.

Alibaba je pri osmišljavanju svoje strategije imala na umu automate za prodaju raznih proizvoda kao što su hrana, kišobrani i SMS kartice koji su veoma popularni u Japanu. Prodaja automobila bila bi u potpunosti automatizirana, korisnici će na prodajnom mjestu na automatu ili putem decidirane aplikacije odabrati automobil koji žele kupiti odnosno s kojim žele obaviti testnu vožnju prije procesa kupnje.

Korisnici će moći imati pet testnih vožnji tijekom dva mjeseca, a svaka testna vožnja trajati će najviše tri dana. Nakon što su završili sa svojom testnom vožnjom korisnici mogu kupiti taj automobil ili pak započeti testnu vožnju na nekom drugom modelu automobila.

Radi sprječavanja mogućih zloupotreba potencijalni kupci morat će imati određeni kredibilitet na Alibabinom servisu Zhima te biti članom programa Alibaba Super Members. Na samom prodajnom mjestu također će biti implementirane određene sigurnosne mjere. Alibaba zasad planira otvoriti dva ovakva automatizirana mjesta za prodaju automobila, jedno će biti smješteno u Šangaju, a drugo u Nankingu.