BlackBerry namjerava ući u zdravstveni sektor

BlackBerry u svojem drugom fiskalnom kvartalu bilježi rast neto dohotka, a uskoro će i službeno ući na tržište medicinskih proizvoda

Matija Pavlić nedjelja, 30. rujna 2018. u 23:20

Tvrtka BlackBerry čini se je problematično razdoblje poslovanja ostavila iza sebe te je i dalje itekako prisutna u industriji.

Tvrtka je objavila financijske rezultate za svoj drugi fiskalni kvartal 2019. godine. Za tri mjeseca zaključno s kolovozom 2018. godine tvrtka je ostvarila neto dohodak od 43 milijuna američkih dolara (u isto doba prošle godine neto dohodak je iznosio 19 milijuna dolara).

Ipak, ukupni prihodi pali su za 13% na godišnjoj razini na iznos od 210 milijuna američkih dolara. Najveću prodaju zabilježio je tvrtkin odjel za poslovne softverske proizvode i servise, ističe se iznos od 88 milijuna dolara, što je pad od 3% u odnosu na prošlogodišnje rezultate. Pad je kompenziran činjenicom da su troškovi prodaje i marketinga bili za 6%, a troškovi razvoja i istraživanja 15% manji u odnosu na prošlogodišnje.

BlackBerry licencira proizvodnju svojih mobilnih uređaja vanjskom proizvođaču (TLC) kojem ujedno nudi i svoj softver, zatim prodaje softver tvrtkama i državnim organizacijama te je zahvaljujući svojem softveru prisutna i na tržištu IoT uređaja te sustava zabave u automobilima.

Glavni izvršni direktor tvrtke John Chen najavio je i kako tvrtka uskoro namjerava ući i na tržište medicinskih proizvoda, prvi proizvodi bit će najavljeni već tijekom predstojećeg BlackBerry Security Summita.