Hrvatska IT konzultantska tvrtka Serengeti digla prihode za 66% u godinu dana

Pružajući zaokruženu softversku konzultantsku uslugu Serengeti se profilirao kao kvalitetan poslovni partner i poželjan poslodavac

Bug.hr subota, 13. travnja 2019. u 02:07

Hrvatska konzultantska tvrtka Serengeti, koja pruža usluge razvoja kompleksnih enterprise poslovnih aplikacija za korisnike iz različitih industrija, na jučerašnjem je druženju s novinarima predstavila rezultate poslovanja za prošlu godinu te planove i strategiju poslovanja za 2019.

Serengeti je 2018. završio s prihodom u iznosu 35 milijuna kuna, što predstavlja godišnje povećanje od snažnih 66%. Uspješne financijske rezultate poslovanja pratio je i rast zaposlenika koji se povećao za 80% te je Serengeti tim na kraju godine brojio ukupno 150 stručnjaka koji rade u tvrtkinom sjedištu u Zagrebu te uredima u Beču i Amsterdamu, kao i razvojnim centrima u Bjelovaru i Varaždinu.

Izvršni direktor Serengetija Goran Kalanj osvrnuo se na prošlogodišnje rezultate te najavio planove za 2019. godinu: "Izuzetno smo zadovoljni rezultatima u prethodnoj godini, no ne planiramo stati na tome. I za ovu godinu imamo velike planove. Daljnjom implementacijom Team Extension modela odnosno modela ambasadorstva u 2019. godini planiramo povećati broj zaposlenika na 200 te očekujemo povećanje prihoda od 25 milijuna kuna, na ukupno 60 milijuna kuna. Upravo nam je model ambasadorstva, koji poslovnim partnerima donosi zaokruženu softversku konzultantsku uslugu, omogućio uspješno poslovanje kako u Hrvatskoj tako i u Zapadnoj Europi. Naši planovi za 2019. uključuju otvaranje prodajnog ureda u Njemačkoj i nekoliko razvojnih centara izvan Hrvatske."

Prošla godina za Serengeti predstavlja prekretnicu, čemu svjedoči i suradnja sa svjetski renomiranim tvrtkama poput Knappa, Audiofona i Froniusa s kojima je uspješno implementiran Team Extension model. Dijana Perić, za okupljene novinare, prezentirala je model ambasadorstva kroz studije slučaja s kojim Serengeti ostvaruje povećanje kapaciteta i fleksibilnosti.

Ovom prilikom  direktor marketinga Marko Pejnović predstavio je strategiju pozicioniranja Serengetija kao poželjnog poslodavca u visoko konkurentnoj hrvatskoj IT industriji. "Cilj nam je biti prepoznati kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Za sve naše zaposlenike trudimo se održavati dobar odnos poslovnog i privatnog života uz ležernu atmosferu i mogućnosti rada na atraktivnim međunarodnim projektima", objasnio je Pejnović te zaključio: "Fokus tvrtke Serengeti je na zapošljavanju najvećih stručnjaka u industriji, koji imaju priliku sudjelovati u daljnjem razvoju tvrtke te učvrstiti njezinu poziciju pružatelja inovativnih softverskih rješenja vrhunske kvalitete."