LG mijenja svoj vizualni identitet
'Uz novu strategiju brenda, tvrtka ima za cilj aktivno komunicirati s korisnicima svih generacija i lokacija', navode iz LG-ja

LG mijenja svoj vizualni identitet i strategiju brenda. Ove srijede predstavili su svoj novi logotip, koji sada ima minimalistički, „ravniji“ izgled i svjetliju nijansu crvene boje, LG Active Red, a sve kako bi se svidjeli mlađim korisnicima.
„Snažna, dosljedna strategija brenda omogućuje nam da bolje komuniciramo našu ponudu i identitet. Implementacijom nove strategije brenda, LG ima za cilj postati brend koji rezonira među potrošačima te koji nadilazi generacije i lokacije“, priopćio je izvršni direktor LG Electronicsa, William Cho.
Karakteristični slogan LG-ja, „Life's Good', koristit će se širom asortimana tvrtke i to u potpuno novom fontu. Kako ističe južnokorejski proizvođač, tom promjenom žele postići „dinamičniji i mladenački“ izgled.