Google redizajnirao svoje poznato četverobojno "G"
Ikona Google Searcha više nema slovo "G" u četiri jasno odijeljene boje, već je granica među njima zamućena. Na malom prikazu na ekranu razlika je neznatna, ali će je mnogi sigurno primijetiti

Redizajn logotipa ili ikone obično nije velika vijest, no kad takvu promjenu učini najveća svjetska tražilica i najposjećenija stranica svijeta, onda će je mnogi i primijetiti. Pomni pratitelji svega vezanoga uz Google, ekipa portala 9to5Google, donosi vijest je da je Google nakon desetak godina ažurirao svoju ikonu, tj. skraćeni logotip koji prikazuje samo raznobojno slovo "G".
Promjena je prvo zahvatila aplikaciju Googleove tražilice (Search) na iOS-u, a potom i na Androidu u verziji aplikacije 16.18, još uvijek u beta izdanju, a pojavila se i na određenim modelima Pixel mobitela, koji obično prvi dobiju sve nadogradnje. Suptilna je to izmjena koju je malo teže primijetiti dok je ikona malena, ali kad se poveća – jasno je što se dogodilo.
Umjesto oštrih prijelaza među četiri karakteristične Googleove boje, sada su tu blago zamućeni prijelazi. Raspored boja i nijanse ostali su nepromijenjenima. Ikone Googleove tražilice, dakle, uskoro će vjerojatno kod svih korisnika dobiti novi izgled, a moguće je da će biti promijenjena i "glavna" ikona (favicon) na najposjećenijoj internetskoj stranici svijeta, Google.com.
Google je posljednji puta veliki redizajn logotipa obavio početkom rujna 2015. godine, kad je poznati raznobojni logotip u serifnom fontu zamijenio onaj sličan, ali u bezserifnom fontu kakav se koristi i danas.