Njuškalo u 2018. godini ubilježilo 16% veće prihode

Uz porast prihoda, u odnosu na 2017. godinu ovaj domaći web oglasnik ostvario je i porast dobiti i unaprijedio svoje mobilne aplikacije

Sandro Vrbanus četvrtak, 28. ožujka 2019. u 16:20

Domaći internetski oglasnik Njuškalo je u 2018. godini ostvario 64,9 milijuna kuna prihoda, što je porast od 16% u odnosu na 2017. godinu. Istovremeno, rezultat dobiti prije oporezivanja u 2018. godini ostvaren je u iznosu od 11,2 milijuna kuna, što je porast profita od 18% u odnosu na 2017. godinu, izvijestili su nas iz Njuškala.

"U strategiji do 2020. godine imamo zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20%, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. (…) Veza između financijskog uspjeha kompanije i zadovoljstva zaposlenika je neraskidiva. Stalna edukacija i prepoznavanje kreativnosti zaposlenika dovelo je do toga da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace", istaknula je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala.

Unaprijeđena aplikacija

Također, Njuškalo je lani uvelo nove funkcionalnosti foto-prepoznavanja koja je dio njihove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima. Radi se o jedinstvenom rješenju u svijetu koje korisnicima omogućava brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju, i to na osnovu fotografiranja kroz Njuškalo aplikaciju.

Tu funkcionalnost, koja je također dobila brojne nagrade, razvili su zaposlenici Njuškala, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot. Rješenje je utemeljeno na strojnom učenju kroz više milijuna oglasa na Njuškalu. Naime, na Njuškalovoj platformi ima više od 1.400 kategorija oglasa i pojedini korisnici ne znaju odabrati ispravnu kategoriju kako bi najučinkovitije oglasili svoj predmet.

U Njuškalu su izračunali da foto prepoznavanje sada svakom korisniku Njuškalove platforme skraćuje vrijeme predaje oglasa za 2,7 klikova, točnost prepoznavanja je 86,5%, a od toga čak 72,75% oglasa je automatski smješteno u ispravnu krajnju kategoriju. Time je vrijeme predaje oglasa brže za 70% po platformi, odnosno za 38 sekundi na Androidu i za 69 sekundi na iOS-u, poručuju.