Spotify gradi image reklamiranjem kroz nogomet – potpisali su veliki ugovor s FC Barcelonom

Spotify i FC Barcelona potpisali su ugovor prema kojem švedska tvrtka postaje glavni sponzor kluba i službeni streaming partner. Njihov će se brend naći na dresovima kluba, ali i u nazivu popularnog stadiona

Matej Markovinović srijeda, 16. ožujka 2022. u 13:45

Camp Nou, jedan od najistaknutijih nogometnih stadiona za kojeg su čuli čak i oni koji nisu ljubitelji „najvažnije sporedne stvari na svijetu“, mijenja svoje ime. To inače ne bi bila vijest za tehnološki portal, da se stadion španjolskog kluba neće zvati prema najpopularnijoj streaming platformi – Spotify Camp Nou.

Naime, Spotify i FC Barcelana postigli su dogovor kojim švedska tvrtka postaje glavni sponzor kluba i službeni streaming partner. Njihov će se brend tako pojaviti u nazivu stadiona, ali i na nadolazećim ženskim te muškim dresovima i majicama za trening.

„Ponosni smo što najavljujemo ovakvo partnerstvo sa svjetski poznatom organizacijom kao što je Spotify. Ovo partnerstvo omogućit će nam da nastavimo približavati klub njegovim navijačima i učiniti da se osjećaju još više dijelom Barcine obitelji“, priopćio je Joan Laporta, predsjednik FC Barcelone.

Sporazum je odobrio i potpisao Upravni odbor FC Barcelone, no i dalje treba proći ratifikaciju Skupštine delegata (Extraordinary Delegate Members Assembly), koja će se održati 3. travnja. Pretpostavlja se da neće imati problema "s prolaskom", budući da je španjolski klub u velikim dugovima, piše The Verge.

Partnerstvo Spotifya i FC Barcelone navodno vrijedi oko 310 milijuna dolara. No, kako piše španjolski portal SPORT, mogao je vrijediti više da je klub imao veći postotak registriranih navijača. Navodi se da je samo oko jedan posto od 350 milijuna obožavatelja kluba registrirano.

„Misija Spotifya je otključati potencijal ljudske kreativnosti, podržati umjetnike da žive od svoje umjetnosti i povezati se s obožavateljima. Vjerujemo da ovo partnerstvo stvara mnoge mogućnosti za ispunjenje ove misije na jedinstvene, maštovite i dojmljive načine“, zaključio je Alex Norström, glavni Freemium poslovni direktor Spotifya.