Digital Realty povećava kapacitet data centra u Zagrebu

Globalni pružatelj rješenja za data centre, kolokacije i međusobno povezivanje neovisnih o oblaku i operatoru, najavio je proširenje svog postojećeg data centra u Zagrebu, ZAG1

Bug.hr četvrtak, 28. ožujka 2024. u 09:52

U priopćenju za javnost tvrtke Digital Realty navodi se kako su potaknuti rastućim zahtjevima kupaca, odlučili zagrebački data centar ZAG1 proširit za dodatnih 1.600 m2 ICT i tehničkog prostora.

Taj objekt je jedan od najpovezanijih data centara u regiji Adriatic, koji korisnicima nudi mogućnost povezivanja s više od 50 pružatelja usluga povezivanja zajedno s privatnim i izravnim („on-ramp“) vezama prema raznim pružateljima usluga. Očekuje se da će novi kapacitet u ZAG1 biti dostupan korisnicima krajem 2024.

Rastuća potražnja za kapacitetom data centra u Zagrebu potaknuta je sve većom digitalizacijom, rastom hrvatskog gospodarstva i strategijom hrvatske Vlade Digitalna Hrvatska 2030.

Digital Realty dodatno investira kako bi zadovoljio ovu potražnju izgradnjom drugog data centra u Zagrebu, ZAG2, koji će biti smješten blizu ZAG1 i međusobno povezan s njim, kao što je ranije najavljeno. To će korisnicima u oba objekta omogućiti međusobno povezivanje s gustom povezanošću dostupnom na ZAG1, uključujući međunarodne mreže, regionalne mreže, mobilne operatore, internetske centre za razmjenu podataka i točke mrežne prisutnosti glavnih pružatelja usluga u oblaku.

Strategija širenja

Širenje ZAG1 samo je jedan segment u strategiji Digital Realtyja za jačanje prisutnosti u regiji jugoistočne Europe. Digital Realty također proširuje svoju prisutnost u Grčkoj, izgradnjom novih podatkovnih centara u Rimu, Barceloni, Kreti i Tel Avivu te nadogradnjom postojeće prisutnosti tvrtke u Ateni i Marseilleu.

Goran Đoreski, direktor Digital Realtyja u Hrvatskoj kaže: “ Ovo širenje učvršćuje status Zagreba kao ključnog strateškog gatewaya u jugoistočnu Europu, područje koje analitičari očekuju da će značajno narasti u sljedećih nekoliko godina jer glavni pružatelji usluga, OTT medijske platforme i mreže za isporuku sadržaja nastoje postati više distribuirani u regiji. Naši korisnici će imati benefite od poboljšane latencije za krajnje korisnike njihovih usluga koji se nalaze u Hrvatskoj i široj regiji, koja ima procijenjenu populaciju od preko 60 milijuna stanovnika. Povećanje kapaciteta data centra ZAG1, za koji već postoji veliki interes postojećih kupaca, samo je još jedan korak u globalnom širenju naše platforme PlatformDIGITAL.”