Aplikacije i oglašivači dolazit će i na zaključani zaslon vašeg mobitela
Natjecanje za pažnju korisnika usmjerava se s aplikacija na početni zaslon putem widgeta i obavijesti
Glance, internetska tvrtka, planira lansirati u SAD-u svoju platformu zaključanog zaslona na Android pametnim telefonima u roku od dva mjeseca, rekao je izvor upoznat s tim pitanjem za TechCrunch.
Kako smo svi već naviknuli na reklame u mobilnim aplikacijama i na web portalima (a oni kojima idu na živce korsite adblockere) trebalo je pronaći novi način kako za pridobiti pažnju korisnika i plasirati željeni sadržaj. To je sada moguće direktno putem zaključanog zaslona mobitela.
Prva stvar koju ćete vidjeti kada uključite telefon prije nego što ga uopće podignete ili otključate biti će rotirajući niz vijesti, videa, kvizova, igrica ili fotografija. Te kartice sadržaja Glance naziva "pogledima" i kaže da ih korisnici konzumiraju u prosjeku 65 puta dnevno.
Kompanija Glance, vrijedna oko 2 milijarde dolara, poslužuje medijske sadržaje i sadržaje o aktualnim događanjima te ležerne igre na zaključanim zaslonima Android uređaja. Usluga, koja je prisutna na oko 400 milijuna pametnih telefona na azijskim tržištima, gradi "premium ponudu" za SAD, gdje pojedinci imaju veću sklonost plaćanju digitalnih usluga.
U lipnju je održan Glance Live Fest, virtualni trodnevni festival koji se u potpunosti odvijao na zaključanim zaslonima korisnika. Prenosio je koncerte i interaktivne izazove, poduke i intervjue uživo te mnoštvo drugog sadržaja za kupnju uživo za više od 70 milijuna korisnika. Glance će sigurno imati konkurenciju, ali već je ovo dobar primjer kamo sve ovo vodi.
Da to nije slučaj samo kod Androida jasno je iz izjave Craiga Federighia iz Applea koji je zaključani zaslon nazvao "licem vašeg telefona" i rekao da značajke poput Live Activities mogu olakšati dobivanje brzih informacija bez potrebe da otključate svoj telefon i otvorite se svim smetnjama koje se nalaze u njemu.