DiscussIT: Pandemija pogurala pametni turizam

Content u turizmu i tech idu ruku pod ruku, a oboje su nam prijeko potrebni da novo turističko vrijeme bude profitabilnije i napravi odmak od ponude samo mora i sunca, zaključak je Combisovog panela

Bug.hr četvrtak, 12. svibnja 2022. u 18:46

Tech i turistička godina za razliku od kratke sezone ovisne o vremenu, stvaranje kulture pametnog, prednosti pametnog grada, ali i pametnih turističkih destinacija, sve su ovo bile teme Combisovog online panela 'DiscussIT: Što se događa kada se turizam susretne s IT-em?'.

"Tehnologija je baza za kulturu pametnog koju tek treba izgraditi u našim gradovima i turističkim destinacijama, ali za koju ima sve više prostora posebice nakon pandemijskog iskustva tijekom kojeg je jačalo korištenje digitalnih alata. Naglasak je na inovativnijoj i efikasnijoj komunikaciji neke destinacije ili kompanije s turistima uz pomoć tehnologije, odnosno aplikacije koja stvara visoko kvalitetno korisničko iskustvo ili jednostavnog plaćanja sadržaja ili dodatne usluge koju predlaže neki sustav na bazi ponašanja turista. Mogućnosti i prilike su mnogobrojne, usluga i rješenja ima na stotine", rekao je Goran Car, glavni direktor Combisa.

Uz lekcije i iskustva pandemije koja su u spotlight pogurala pametni turizam, govorilo se i o drugim potencijalima koje Hrvatska ima u turizmu, no ne koristi u dovoljnoj mjeri. "IT žargonom govoreći, hrvatski turizam sazrio je za 'next level', uz snažan fokus na content. Vrijeme je za podizanje kvalitete i izgradnju sadržaja više vrijednosti kojim će turistička sezona prerasti u turističku godinu", smatra Josipa Jutt Ferlan, direktorica klastera Hiltonovih hotela u Zagrebu i direktorica društva Zagreb City Hotels.

"Prirodnim elementima ponude kojima naša zemlja obiluje, treba dodati nove vrijednosti kako bismo postali konkurentniji na turističkom tržištu. IT pridonosi sustavnim inovacijama u turizmu kroz praćenje i prilagođavanje suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Cilj našega turizma je zadovoljan gost kroz raznoliku, autentičnu, autohtonu i kontinuirano dostupnu ponudu sadržaja u destinacijama, prilagođenu određenim ciljnim skupinama turista", smatra Daniela Gračan, redovita profesorica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu i predstojnica Zavoda za turizam.

"U Valamaru digitalizaciju smatramo važnim segmentom u strateškom razvoju kompanije. Valamarov digitalni odjel predstavlja sponu između poslovnih potreba i IT infrastrukture, što omogućuje fokus na razvoj novih proizvoda i usluga, kao i kvalitetno operativno upravljanje resursima i platformama. Osim što ostvarujemo značajne prihode putem direktnih digitalnih kanala, na razini 65% od ukupnih prihoda, u proteklim godinama učinili smo značajnija ulaganja u domeni digitalizacije i automatizacije procesa u sektoru ljudskih potencijala te vjerujemo kako je i to doprinijelo da Valamar već dugi niz godina nosi titulu TOP poslodavca u turizmu", izjavio je Marko Čižmek, član Uprave Valamar Riviere.

📢 Uštedi do 30%

TOP!

Logitech

Vrhunska Logitech periferija nezaobilazan je dodatak za tvoj radni stol.

Kupi

📢 Uštedi 800 kn

TOP!

HUAWEI MateView GT

27" monitor sa zakrivljenim zaslonom i velikom brzinom osvježavanja savršen je za učenje, igranje i rad.

2.199 kn 2.999 kn Kupi

📢 Besplatna dostava

TOP!

DELL

DELL Vostro 3510 s Core i7 procesorom, 16GB RAM-a te 15.6" IPS ekranom i vrhunski monitori.

Od 1499 kn Kupi


2-sistemski bass reflex zvučnici

KEF LS50

Najprecizniji, impresivan zvuk, Uni-Q 12. generacije s MAT nizom drajvera za iznimnu akustičnu točnost, 47 Hz - 45 kHz, 40-100 W, 8 Ω, 85 dB.

7.399 kn 9.749 kn Kupi

7.2-kanalni AV receiver

MARANTZ NR1711

Tanak dizajn, iznimne performanse, 8K Ultra HD, HEOS, 90W po kanalu, eARC HDMI, Bluetooth, Wi-Fi, AirPlay 2.

6.799 kn Kupi