Infinum i Porsche Digital otkrivaju tajne digitalne transformacije

Što kažete na ideju da automobil kupite online? Upravo to tema je novog Retail Talka koji narednoga utorka organiziraju Infinum i Porsche Digital

Sandro Vrbanus petak, 13. studenog 2020. u 21:18

Sama pomisao da ćete automobil kupiti online – na neviđeno i jednim klikom miša – donedavno je bila nezamisliva. No, s ubrzanim rastom online prodaje i luksuzni proizvodi sve se češće mogu naći u online košarici, a među njima se odnedavno nalaze i automobili. Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?

Odgovore zna Bastian Plieninger, voditelj Odjela digitalnih proizvoda u Porsche Digitalu. On će gostovati u Infinumovu sljedećem Retail Talku, narednoga utorka, 17. studenoga u 18 sati. Uz razgovor s Tomislavom Carem, direktorom Infinuma, s kojim Porsche Digital od rujna u Zagrebu zajedno posluje kroz novoosnovanu kompaniju Porsche Digital Croatia, otkrit će kako se Porsche prilagođava novim tehnološkim trendovima i kako digitalne proizvode i usluge oblikuju prema potrebama kupaca.

Razgovor će biti moguće pratiti online putem Zooma, uz prijavu na ovom mjestu.

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije. Za sve koje pak zanima kako provesti digitalnu transformaciju, Infinum je pripremio i praktični vodič u obliku knjige "Transforming the Purchasing Experience", koji možete pronaći na ovoj poveznici.