Clubhouse - Novi klub u gradu

Kada ste posljednji put bili u klubu? Vjerojatno ni ne pamtite, no pojava pandemije omogućila nam je svima da se na razne načine družimo i virtualno. Nova audioplatforma koja se pojavila krajem prošle godine pokazatelj je smjera u kojem se scena društvenih mreža trenutačno kreće

Sandro Vrbanus srijeda, 31. ožujka 2021. u 00:00

Globalne ekonomske krize ciklički se ponavljaju i nemoguće ih je izbjeći, no ako iz prethodnih kriza uspijemo nešto naučiti – onu sljedeću mogli bismo dobro iskoristiti, prema poznatoj izreci Winstona Churchilla “Nikada ne dopustite da dobra kriza prođe uzalud”. Tijekom posljednje velike globalne recesije, koja je započela 2007. godine, nastao je niz uspješnih startupa tehnološke industrije. WhatsApp, Uber, Airbnb i Slack, samo su neki od njih, a u krizi prouzročenoj pandemijom koronavirusa tehnološki sektor ponovno izlazi kao pobjednik. Proizvodi i usluge osmišljeni za rad na daljinu pokazali su se kao rješenje za održavanje društvene distance, a kao neočekivana pridošlica u naš se tehnološki svijet, iz prikrajka se prišuljala nova društvena mreža – prilagođena upravo situaciji u kojoj živimo. Njezino je ime Clubhouse, a opisati bismo je najbolje mogli kao društvenu mrežu za dijeljenje isključivo auditivnih iskustava.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 341 travanj 2021.