LinkedIn dodao nove elemente svojoj poslovnoj nadzornoj ploči Sales Navigator

Korištenjem postojećih popisa klijenata trebao bi se omogućiti bolji uvid u nove potencijalne klijente. Osim toga omogućit će i novi uvid u interese za proizvodima i to sve na temelju LinkedIn aktivnosti

Tomislav Stanković petak, 26. svibnja 2023. u 07:19
📷 Image: Pixabay
Image: Pixabay

Sales Navigator, koji je inače dostupan za pojedince i timove, je zapravo LinkedIn za prodajne profesionalce. Uz mogućnosti pretraživanja, poboljšanu vidljivost u proširenim mrežama i personalizirane algoritme pomaže doći do pravog donositelja odluka. Sada bi to trebalo biti još jednostavnije, prenosi SocialMediaToday.

Nova značajka pod nazivom Account Hub sortirat će potencijalne kupce na temelju različitih podataka izvučenih iz njihovih aktivnosti. Cilj toga je posebno istaknuti nove potencijalne prilike.

Osim toga, LinkedIn će u Sales Navigator integrirati informacije o iskazanoj namjeri kupca za nekim proizvodom, na temelju njihove LinkedIn aktivnosti. Npr. ako je potencijalni kupac posjetio nekoliko stranica s informacijama o proizvodu u određenoj kategoriji njegova namjera za tom kategorijom proizvoda će biti dodatno istaknuta i pomoći vam u pravovremenom djelovanju.

U odjeljku 'Aktivnost kupaca' također će se moći vidjeti opći profil i aktivnosti posjetitelja i potencijalnih kupaca koji posjećuju korporativne web stranice, pod uvjetom da je u njih postavljen Insight Tag.