Facebooku prvi put pao broj dnevnih aktivnih korisnika, a Meti pala vrijednost za 200 milijardi USD

Mladi korisnici sve se više okreću TikToku i drugim društvenim mrežama, dok Facebook 'kupi mrvice'. To upravo dokazuje izvješće Mete u kojem se ističe pad dnevno aktivnih korisnika na ovoj društvenoj mreži

Matej Markovinović četvrtak, 3. veljače 2022. u 15:17

Nevolje u raju zatekle su i Marka Zuckerberga, izvršnog direktora Mete, koji se trenutno suočava s rekordnim padom korisnika na Facebooku. Naime, od osnutka Facebooka, njegov je broj korisnika uvijek bio u rastu. Sada, nakon 18 godina, brojka dnevno aktivnih korisnika po prvi puta je pala, priopćili su iz tvrtke.

Uz to su, naravno, pale i dionice za oko 20 posto, što je odmah smanjilo tržišnu vrijednost Mete za oko otprilike 200 milijardi dolara. Facebook je izgubio oko milijun dnevno aktivnih korisnika u Sjevernoj Americi, gdje najviše i zarađuje od oglašavanja te je to u konačnici dovelo do ukupnog smanjenja broja korisnika koji se svakodnevno prijavljuju na mrežu.

Pad se, dakle, ne doima tako velikim. Facebook sada ima 1,929 milijardi dnevno aktivnih korisnika, dok ih je u trećem kvartalu 2021. godine imao 1,93 milijardi. No, kako prenosi The Verge, ovaj je pad vjerojatno odraz sve veće nerelevantnosti Facebooka za mlade, o čemu je otvoreno govorio i Zuckerberg još u listopadu prošle godine.

Unatoč tome, Meta je samo prošle godine, doduše uglavnom od oglašavanja, ostvarila gotovo 40 milijardi dolara dobiti, pa se može reći da je još uvijek profitabilna. Međutim, njihov Reality Labs u kojem razvijaju svoje VR značajke, imao je prihod od svega 2,3 milijarde, a gubitke od čak 10 milijardi dolara.