Blizzard službeno otkazao Hero Mode, robusni PvE način igranja za Overwatch 2

Četiri godine nakon najave otkazan je Hero Mode, jedan od glavnih elemenata zbog kojih je Blizzard umirovio prvi Overwatch i zamijenio ga nasljednikom

Damir Radešić srijeda, 17. svibnja 2023. u 18:42

Iako je od 2016. godine kada se pojavio, Overwatch u potpunosti ispunjavao potrebe igrača, tri godine nakon izlaska najavljen je Overwatch 2, njegov direktni nasljednik. Potreba za novim i jačim grafičkim sustavom je isticana kao jedan od glavnih razloga zbog kojih je isti bio nužan, a prema Blizzardovim planovima, izlaskom Overwatcha 2 nestat će potreba za njegovim prethodnikom koji će otići u povijest. To se u listopadu prošle godine i dogodilo, no u njegovom izvornom izdanju je nedostajao Hero Mode, odnosno obećavani PvE način igranja kao jedan od glavnih povoda za čitavu zbrku i izradu drugog dijela.

Naime, prilikom najave na BlizzConu 2019., Hero način igranja je istican kao slijedeći evolucijski korak u ovom serijalu koji će omogućiti kvalitetno PvE iskustvo u raznovrsnim misijama u kojima će timovi igrača biti pozivani diljem Zemlje kako bi branili gradove od invazije robota u potpuno otvorenom svijetu u kojem bi bilo moguće birati čime se želimo baviti. Iste su trebale imati vrlo visoki faktor ponovljivosti uz robusne alate prilagodbi heroja i njihovih specijalnosti koje bi iskustvenim bodovima nadograđivali.

Obzirom da je PvE prema riječima autora trebao veće i raznovrsnije mape od onih u PvP načinu igranja, kojima stari grafički sustav navodno nije mogao zadovoljavajuće baratati, pala je odluka da se napravi novi koji će objediniti stare i nove elemente igrivosti, te se krenulo s izradom Overwatcha 2. Kako smo rekli, inicijalno sve te PvE divote nismo vidjeli, a prema novim službenim informacijama i planovima za ovu godinu, niti nećemo, barem ne u onom obliku u kojem su nam isprva obećani.

U intervjuu za GameSpot, direktor igre Aaron Keller i izvršni producent Jared Neuss su dodatno pojasnili kako su programeri do sada napravili izniman posao koji uključuje "izvrsne sadržaje i zanimljive neprijatelje protiv kojih se zabavno boriti", kao i nove, sulude sposobnosti heroja, ali nikako sve to nisu mogli spojiti u smislenu cjelinu. Pred njima je bila teška odluka, žele li nastaviti s radom kako bi u nekom trenutku eventualno uspjeli igračima predstaviti otvoreni PvE ili se fokusirati na dobro poznate elemente koji krase ovaj serijal već sedam godina.

Obzirom da im je i samima postalo jasno kako daljnje lupanje vremena i novca u nešto što najvjerojatnije nikada neće zaživjeti nema smisla, inicijalne PvE planove su odbacili iako su svjesni da su tim potezom razočarali mnoge koji su tako nešto priželjkivali. Doduše, kažu kako će PvE ipak biti predstavljen u vidu pričom vođenih misija koje će očito biti polovično iskustvo od onog izvorno najavljenog, zbog kojeg su uostalom i krenuli s pričom o nužnosti drugog dijela Overwatcha.