„Dragon Age: The Veilguard” bit će težak ili lagan koliko vi to želite

U želji da „Dragon Age: The Veilguard” učini svojim najpristupačnijim naslovom do sada, BioWare je odlučio uvesti novu razinu težine na kojoj ćemo igrive likove moći učiniti – besmrtnima.

Kristian Komorčec četvrtak, 4. srpnja 2024. u 13:32

U nepreglednom moru ugodnih i neugodnih novina kojima smo imali (ili ćemo tek imati) prilike posvjedočiti u nadolazećem Dragon Age: The Veilguardu, pronašlo se mjesta i za jednu zbog koje bi i sam Hidetaka Miyazaki mogao zaplakati.

Ne, ne zato što se kanadski developer iznenada počeo takmičiti s FromSoftwareom oko toga tko može napraviti zaguljeniju igru. Upravo suprotno – zato što su u BioWareu čvrsto nakanili napraviti svoju najinkluzivniju igru do sada.

Naime, uz tri standardne razine težine („Storyteller”,„Adventurer” i „Nightmare”, tj. easy, medium i hard), Dragon Age: The Veilguard sadržavat će i četvrtu – tzv. „Unbound”, a na kojoj će igrači igru moći učiniti laganom (ili, naravno, teškom) koliko im god to srce ište.

Drugim riječima, oni kojima ciljanje baš i nije jača strana, moći će se osloniti na aim assist, odnosno auto-aim. Oni koji su se sposobni izgubiti čak i u vlastitome domu, moći će „naštimati” wayfinding mehaniku točno onako kako im odgovara. A one, pak, koji RPG-ovima pristupaju kao da je riječ o point'n'click avanturama, zasigurno će obradovati opcija koja će premile im (ali ipak neprestano ginuće) igrive likove učiniti besmrtnima poput The Nameless Onea iz nikad prežaljenog Planescape: Tormenta.

Eto. Još samo da četvrti nastavak ovog nekoć nelošeg erpegejaškog serijala nekim čudom ipak uspije iznevjeriti već iznevjerena očekivanja, pa nitko sretniji od nas...