Kingdom Come: Deliverance II - Iz Češke, skoro bez greške

Autori Kingdom Come: Deliverancea pomno su pratili reakcije igrača i dugih sedam godina radili na nastavku koji nas je, uz neke sitnije zamjerke, ugodno iznenadio

Damir Radešić subota, 1. ožujka 2025. u 06:00
Red akcije, red priče – Srećom za nas, razgovori između likova nisu isprazni, već informativni i zanimljivi
Red akcije, red priče – Srećom za nas, razgovori između likova nisu isprazni, već informativni i zanimljivi

Kingdom Come: Deliverance svojedobno se pojavio kao veliko iznenađenje u RPG žanru. I ranije smo viđali RPG-ove koji su umjesto zmajeva i magija pucali na realizam, no ne u tolikoj mjeri kao spomenuti uradak češke ekipe Warhorse Studios, koja se svojski potrudila srednjovjekovni život ni po čemu posebnog mladića prezentirati na toliko zanimljiv način, bez uobičajenih epskih prevrata, zmajeva i vatrenih kugli. Nažalost, nije sve bilo ružičasto, jer su tehnički problemi kvarili igrivost, što je popravljano mjesecima, dok je borba sa svojim zvjezdastim pozicioniranjem za mnoge bila prekomplicirana i neintuitivna da bi se uopće trudili savladati je.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 388 ožujak 2025.