Remaster prva tri nastavka Dragon Agea nije vjerojatan, poručuju iz BioWarea
Iako su se mnogi nadali da će Dragon Age trilogija dobiti tretman sličan onome koji je dobila trilogija Mass Effect, kreativni direktor Dragon Agea izjavio je da je takav projekt trenutačno nemoguć
Nema sumnje da je Dragon Age: The Veilguard veliki hit s potencijalom, no prije nekoliko dana iz BioWarea je stigla potvrda kako ne planiraju raditi na dodatnim ekspanzijama za igru. Navodno se svi raspoloživi resursi preusmjeravaju na novi nastavak Mass Effecta, što je među fanovima potaknulo nagađanja o mogućem remasteriranju serijala Dragon Age u stilu Legendary Editiona.
Remasterirana trilogija Mass Effecta, objavljena prije tri godine, doživjela je veliki uspjeh, pridobivši nove fanove za serijal, dok su dugogodišnji obožavatelji uživali u osvježenim verzijama ovih SF RPG-ova. Realno gledano, Dragon Age također ima potencijal za remasterirano izdanje, no prema riječima Johna Eplera, kreativnog direktora serijala, takav projekt trenutačno je teško izvediv.
Epler pojašnjava da su prva dva poglavlja Dragon Agea razvijena na starom i napuštenom Eclipse engineu, dok u BioWareu danas radi tek dvadesetak programera koji su nekada radili s tim grafičkim sustavom. Dragon Age: Inquisition, treći nastavak serijala, razvijen je na Frostbite engineu, pa bi njegova prerada bila lakša, no remasteriranje prva dva dijela uz postojeću radnu snagu predstavljalo bi veliki izazov.
Iako Epler nije kategorički odbacio mogućnost budućeg remastera riječima „nikad ne reci nikad“, trenutačno nemaju planove za takav projekt. S Mass Effectom je situacija bila drugačija jer je trilogija razvijena na Unreal Engineu 3, što je olakšalo doradu. Na kraju, sve će ovisiti o procjeni Electronic Artsovih financijskih stručnjaka i mogućnostima ostvarivanja zarade.