U prošloj godini na mobilne aplikacije potrošeno 111 milijardi dolara
Unatoč pandemiji segment mobilnih aplikacija nastavio je svoj streloviti porast prihoda, pa je tako 2020. godina bila rekordna po iznosima utrošenima na App Storeu i Google Playu
Prošlu godinu obilježila su pandemija i globalna gospodarska kriza, no informatički sektor ostao je gotovo netaknut, a u nekim slučajevima takva situacija mu je čak i pogodovala. Analitičari Sensor Towera koji prate tržite mobilnih aplikacija u 2020. godini zabilježili su velik porast preuzimanja i plaćanja za mobilne aplikacije, kako za igre tako i za sve ostale vrste mobilnih rješenja dostupnih na App Storeu i Google Playu.
Potrošnja korisnika koji su odlučili plaćati određene aplikacije u protekloj je godini bila još jednom rekordna, i na globalnoj je godišnjoj razini iznosila 111 milijardi američkih dolara, tj. 30,2% više nego godinu prije. Od tog iznosa korisnici su na App Storeu ostavili 72,3 milijarde (+30,3%), a na Google Playu 55,5 milijardi dolara (+30%).
TikTok kao dobitnik godine
Na Appleovoj trgovini najviše se trošilo na zabavne aplikacije (TikTok, YouTube, Tinder…). Izuzmemo li igre i zabavne sadržaje, sljedeća najpopularnija vrsta aplikacija na App Storeu bila je iz kategorije Photo&Video.
Na Googleovoj trgovini najlukrativnija kategorija bila ona koja sadržava društvene mreže i igre, a upravo Google je sa svojim servisom skupnih pretplata Google One po prihodima zasjeo na prvo mjesto vlastite trgovine aplikacija u prošloj godini.
Nimalo začuđujuće, najveći broj prvih instalacija u protekloj godini zabilježila je aplikacija za videokonferencije Zoom. Gledano u cijelom svijetu i na obje platforme, najviše instalacija i najviše prihoda u 2020. godini ostvarila je relativno nova društvena mreža TikTok.