Kupac više nije kralj
Jedan od osnovnih trgovačkih postulata kako kupce treba tretirati poput kraljeva pripada prošlosti. Danas je kupac računalne opreme sretan ako uopće može pronaći i potom kupiti nešto približno onome što je htio, a o cijeni i rokovima isporuke se ni ne raspravlja
Nakon dugo vremena bavio sam se kupnjom novog laptopa. Vjerojatno bi netko očekivao da, s obzirom na posao koji radim i gdje radim, često mijenjam računala i držim korak s novim modelima. Stvarnost je potpuno drugačija – dosta se rijetko odlučujem na promjene, jednostavno ne odbacujem računala samo zato što su stara. Tek kada nastupe neki tehnički problemi ili se bitno uspori rad na njima, krenem u potragu za zamjenom. Moje staro prijenosno računalo, koje primarno koristim za putovanja i rad od kuće, dobro me služilo sedam godina. Masa od 1,6 kilograma i odlični 14-inčni FHD (touchscreen, što je bila poprilična avangarda u vrijeme kada je proizveden), odlično su mi odgovarali, ali s vremenom bile su mu sve slabije performanse. Prije tri godine bio sam prisiljen obaviti i jednu veću obnovu (zamjenu baterije i naponskog konektora te umetanje SSD-a umjesto HDD-a), što mu je i produljilo život.