Plaćanje digitalnog sadržaja
Nekoliko najvećih domaćih novinskih izdavača najavilo je, gotovo istovremeno, uvođenje sustava naplate za pravo pristupa manjem ili većem broju tekstova objavljenih na njihovim web-stranicama. Dosad takvi, malobrojni, pokušaji nisu prolazili na našem tržištu, ali inozemna iskustva pokazuju da je došlo vrijeme za promjene

Internet je gotovo neograničen, svima u svako doba dostupan – treba tek imati tehničke preduvjete i plaćati priključak (čak ni to nije nužni preduvjet, sve je više javnih pristupnih točaka). Besplatnog sadržaja, svake vrste, ima beskrajno puno, a u prošla dva desetljeća razvila se i cijela industrija raznih besplatnih internetskih usluga i servisa, koji se monetiziraju kroz sofisticirane marketinške sustave i analitiku korisničkih navika. Iako svi jako dobro znamo da “nema besplatnog ručka” te kako sve ima svoju cijenu, vrlo rado pristajemo na taj vražji pakt i besplatnost doživljavamo kao nešto najprirodnije u internetskom okruženju.