Meizu 16Xs, skoro pa flagship

Meizu je predstavio mobitel Meizu 16Xs, riječ je o dobro izbalansiranom uređaju koji za pristojan iznos nudi dosta dobru opremu - veliki zaslon, veliku bateriju, tri kamere te oveću količinu memorije

Stjepan Bilić ponedjeljak, 3. lipnja 2019. u 14:40

Meizu je službeno predstavio novi pametni mobitel – Meizu 16Xs. Riječ je o dobro izbalansiranom uređaju koji za manju količinu novca donosi dosta dobru opremu, da ima malo snažniji SoC lako bi konkurirao i za titulu flagshipa.

Meizu 16Xs opremljen je velikim, 6,2“ Super AMOLED zaslonom. Zaslon je bez ureza i rupa s integriranim čitačem otisaka prstiju. Razlučivost mu je 2.340 x 1.080 točaka i gotovo u potpunosti prekriva prednju stranu uređaja (90,29%). Budući da je ostalo nešto prostora iznad zaslona proizvođač je isti iskoristio za smještaj selfie kamere. Time ne samo da je izbjegao urezivanje i bušenje zaslona, već je izbjegao i ugradnju pop-up sustava što je ostavilo više mjesta u unutrašnjosti za ugradnju baterije većeg kapaciteta.

Uređaj se temelji na Snapdragon 675 čipu, i to je jedini razlog zašto Meizu 16Xs ne može konkurirati za titulu flagshipa, jer bi po svim ostalim specifikacijama lako mogao. Meizu ga je opremio sa 6 GB RAM-a te ovisno o modelu (ima ih dva) sa 64 GB ili 128 GB interne memorije.

Nadalje, sa stražnje strane nalaze se tri kamere – glavna od 48 MP (f/1.7), širokokutna od 8 MP (f/2.2) te takozvana dubinska od 5 MP. S prednje strane nalazi se selfie kamera razlučivosti 16 MP (f/2.2). za što dulju autonomiju zadužena je baterija kapaciteta 4.000 mAh. Baterija podržava tehnologiju brzog punjenja – mCharge (18W).

Softversku stranu uređaja čini Android platforma, točnije Flyme OS 7 koji se temelji na aktualnoj inačici Androida 9.0 Pie. Kupci na raspolaganju imaju četiri boje kućišta – Midnight Black, Atlantis Blue, Coral Orange i Silk White.

U prodaji će se najprije naći na kineskom tržištu, od 10. lipnja po cijenama od 1.698 juana (6 GB/64 GB) i 1.998 juana (6 GB/128 GB) što je otprilike isto toliko kuna. Na ostala tržišta, uključujući i europsko stiže tijekom srpnja 2019.