Netflix otkrio koliko je pretplatnika gledalo njihove najpopularnije serije i filmove

Popularna streaming platforma Netflix, inače rijetko objavljuje podatke gledanosti svojih originalnih filmova i serija, no sada su javnosti pružili ipak neke uvide, doduše, prema njihovim mjerilima

Matej Markovinović utorak, 28. rujna 2021. u 23:01

Na ovogodišnjoj konferenciji Code, suizvršni je direktor Netflixa i glavni direktor sadržaja, Ted Sarandos, otkrio koliko je pretplatnika gledalo najmanje dvije minute tvrtkinih najpopularnijih serija i filmova tijekom prvih 28 dana od njihovog pojavljivanja na platformi.

Naime, prema podacima prikazanim na slajdu, prvo mjesto zauzima prva sezona serije Bridgertona koju je pogledalo 82 milijuna računa, a nakon nje slijedi prvi dio Lupina i prva sezona Witchera, od kojih je svaku pogledalo 76 milijuna računa.

Netflixovi filmovi ipak privlače više publike, pa je tako Extraction pogledalo 99 milijuna računa, Bird Box njih 89 milijuna, a na trećem je mjestu Spencer Confidential kojeg je pogledalo 85 milijuna pretplatnika.

Foto: Code 2021/Netflix
Foto: Code 2021/Netflix

Nakon toga, pokazan je i drugi slajd koji rangira Netflixovih top 10 filmova i serija na temelju ukupnog broja pogledanih sati tijekom prvih 28 dana od njihovog pojavljivanja na platformi, prenosi The Verge.

Od serija, prvo mjesto ponovno zauzima prva sezona Bridgertona, koje je pogledano čak 625 milijuna sati. Slijedi ju četvrti dio Money Heista sa 619, pa treća sezona Stranger Thingsa s 582 milijuna pogledanih sati.

Krunu kod filmova ponovno odnosi Bird Box s 282 milijuna pogledanih sati, drugo je mjesto zauzeo Extraction s 231 milijun, a na trećem je mjestu The Irishman s 215 milijuna pogledanih sati.

Foto: Code 2021/Netflix
Foto: Code 2021/Netflix

Valja istaknuti da Netflix inače rijetko objavljuje podatke gledanosti, pa je ovo dalo uvid prema kojim kriterijima tvrtka rangira svoje najbolje filmove i serije.

„Pokušavamo biti transparentniji s tržištem, ljudima u filmskoj industriji i svima“, rekao je Sarandos.

Podaci o tome koliko je računa pogledalo sadržaj u prvih 28 dana ili sati gledanosti, možda nisu zanimljivi produkcijskim tvrtkama koje bi radije znale koliko je ukupno ljudi (ne samo računa) pogledalo neki naslov od početka do kraja. No, vjerujemo da će ovi podaci nekome zasigurno biti od koristi ili barem zanimljivi.

 

 

 



Multiroom Hi-Res WiFI zvučnik

DENON Home 250

Internet radio, Heos, Alexa, Airplay 2, Bluetooth

3379 kn Kupi

Gramofon sa predpojačalom

DENON DP-300F black

Masivna baza za smanjenje vibracije, aluminijska izrada, MM zvučnica

2199 kn 2990 kn Kupi