Pokušaj izračuna tko je bio najbrži, što ne znači i - najbolji
Senna prvi, Vettel deseti: algoritam poredao najbrže vozače Formule 1 u prošlih nekoliko desetljeća
Sportovi u doba pandemije
F1 Verstappen umjesto u pravoj - u eSports Formuli!
Zbog pandemije koju je uzrokovao COVID-19 otkazana do daljenjeg su sva sportska natjecanja, a F1 Max Verstappen i IndyCarov prvak Simon Pagenaud u međuvremenu su se preselili u online natjecanje The Race!
Dual Axis System - revolucija u F1
Mercedes uveo još jednu aktivnu os u upravljač F1 bolida
Osim okretanja po uzdužnoj osi, vozači Mercedesovih bolida u Formuli 1 od sada će moći privući ili pogurati upravljač, čime će utjecati na geometriju prednjih kotača
Neobična ideja
Budućnost "zelene" Formule 1 je u – dvotaktnim motorima?
Legendarni britanski inženjer Pat Symonds koji obnaša funkciju tehničkog direktora Formule 1 smatra da bi dvotaktni motori u kombinaciji s električnima mogli donijeti ekološki pomak u tom sportu
Lewis Hamilton i Valentino Rossi nakratko zamijenili uloge
Vjerojatno najbolji vozači svoje generacije, svaki u svojem području, na stazi Ricardo Tormo u Valenciji zamijenili su vozila i isprobali sasvim drugačiji svijet utrka
Najbrža promjena kotača svih vremena
Red Bull obavio najbrži, ali i najluđi "Zero-G" pitstop u povijesti
Na prošlotjednoj utrci Formule 1 za Veliku nagradu Brazila pao je rekord za najbržu zamjenu guma u povijesti. Red Bull je svoj rekord dodatno začinio istim postupkom – u bestežinskom stanju
Formula 1 do 2030. godine želi biti ugljično neutralna
Čelnici najvećeg automobilističkog sporta na svijetu obznanili su plan prema kojem bi utrkivanje F1 postalo ekološki održivo i imalo nulti ugljični otisak gledano na razini cijelog sporta
S promjenama do većeg zanimanja publike
Formula 1 od 2021. godine donosi "seksi" bolide i uzbudljivije utrke
Još samo jednu sezonu gledat ćemo bolide poput današnjih, a nakon toga F1 kreće u radikalne promjene pravila i izgleda bolida, što bi trebalo donijeti zanimljivije utrke
Oproštaj od Nikija Laude - tekst Hrvoja Gattina, uglednog automobilističkog novinara
Završio je posljednji krug, Tifosi bi rekli L’ultimo giro, utrke koja je prema mnogočemu bila posebna. Dovoljno posebna da ju nazovemo životom i to onime, gorostasa kakav je bio 171 cm visoki Austrijanac, Niki Lauda.
NIKI LAUDA
Otišao je jedan od najvećih vozača Formule 1 ikada
Austrijski trostruki svjetski prvak F1 Niki Lauda preminuo je u 71. godini, devet mjeseci nakon transplantacije plućnog krila. Automobilistički svijet izgubio je jedinstvenu osobu