Low-cost prijevoznik nadmašio konkurenciju usred CrowdStrike krize zahvaljujući prastarim Windowsima
Kad bi netko rekao da se u njegovoj firmi još uvijek koristi Windows for Workgroups 3.11, vjerojatno bi svi prasnuli u smijeh. Nije smiješno ako se tim operacijskim sustavom danas služi avio kompanija koja sa 700 zrakoplova obično obavlja oko 4.000 dnevnih letova

Southwest Airlines, američkih zrakoplovna kompanija, neočekivano je ostala obavljati letove dok su se konkurenti prizemljili u kaosu uzrokovanom pogreškom u ažuriranju sustava CrowdStrike.
OS izdan 1992. godine
Southwest Airlines, američki low-cost prijevoznik, neočekivano je ostao obavljati letove dok su se konkurenti prizemljili u kaosu uzrokovanom pogreškom u ažuriranju sustava CrowdStrike.
Odgovor leži u korištenju Windows for Workgroups 3.11. Dobro ste pročitali, riječ je o operacijskom sustavu izdanom 1992. godine, a povućenom iz uporabe ovog tjedna pred 16 godina.
Povučen 2008.godine
Microsoft službeno 12. srpnja 2008. godine prekida svu prodaju Windows for Workgroups 3.11. John Coyne iz Microsofta objavio je: "Za one koji nisu znali, nedavno smo objavili da OEM proizvođači više neće moći licencirati Windows for Workgroups 3.11. Konačno je kraj jedne ere!"
SkySolver na Windowsima
Operacijama zrakoplovne tvrtke upravlja sustav nazvan SkySolver, koji radi upravo na tom OS-u. Nastao je kao ažurirana verzija Windowsa 3.1 i bio je prva verzija Windowsa prikladna za peer-to-peer umrežavanje i prvenstveno orijentirana prema poslovnim korisnicima. I danas očito radi jer organizira poslovanje flote Southwesta od približno 700 zrakoplova s oko 4.000 dnevnih letova, koji lete do 121 odredište s posadama od 5-6 osoba po letu. Svaki zrakoplov može prevoziti između 150-180 putnika. Ako se to pomnoži, dnevno prevezu, koordinirano s pouzdanim softverom oko 700 tisuća putnika.
Nepouzdane aplikacije
Southwest, već se u prošlosti suočavao s kritikama zbog oslanjanja na zastarjelu tehnologiju. U siječnju prošle godine cijeli se sustav raspao, svi su letovi otkazani kao glavi krivac upravo su proglašene zastarjele aplikacije SkySolver i Crew Web Access, koje su pogonjene na zastarjelom OS-u. SkySolver i CWA mogu istovremeno obraditi oko 300 promjena rasporeda, a za sve više od toga - pada sustav.
Nisu jedini
Početkom ove godine TomsHardware je objavio da su njemačke željeznice objavile oglas za administratora sustava Windows for Workgroups 3.11 Administrator bi navodno nadzirao sustave s procesorima od 166 MHz i 8 MB RAM-a. Očito i Nijemci se drže one "ako nije pokvareno, ne popravljaj".