Skandal Unityja i renesansa Godota - Novi odnosi snaga
Kolo sreće ozbiljno se okreće. Iako u povijesti IT-ja ne nedostaje ludih padova i strelovitih uspona, nedavne seizmičke promjene na području razvoja igara zanimljive su po tome što su pokazale veliko jedinstvo gaming zajednice
![Unity je dugo držao nedodirljiv status, i stoji iza mnogih popularnih i dobro poznatih igara, primjerice, Cupheada. Pogoni i više od pola svih mobilnih igara!](/img/skandal-unityja-i-renesansa-godota-novi-odnosi-snaga_n88vcZ.jpg)
O tome je u Bugu bilo riječi u raznim prilikama, ali ne škodi podsjetiti se i u ovom uvodu što je zapravo game engine. Iako je strogu definiciju teško smisliti, bit ćemo dovoljno blizu ako ustvrdimo da se radi o softveru, ili konkretnije, komadu kôda koji predstavlja jezgru svake igre. Engine je taj koji rukuje resursima poput grafike, zvuka i informacija koje dolaze s ulaznih uređaja, koji računa i primjenjuje "pravila igre" i logiku, i brine se funkcionirati sukladno hardveru na kojem se izvršava.