HT podijelio svih 20.000 besplatnih licenci za Perplexity Pro i osigurao dodatne licence
Interes za Perplexity Pro, popularnog AI asistenta, nadmašio je sva očekivanja te je preuzeto više od 30.000 besplatnih licenci koje je Hrvatski Telekom ponudio svima zainteresiranima

Hrvatski Telekom je u ekskluzivnoj suradnji s Perplexityjem, korisnicima u Hrvatskoj inicijalno osigurao 20 tisuća godišnjih licenci za besplatan pristup Perplexity Pro. S obzirom na ogroman interes, odlična iskustva i zadovoljstvo korisnika ovim konverzacijskim „motorom za odgovore” Hrvatski Telekom osigurao je dodatne besplatne licence te je do sada preuzeto više od 30.000 Perplexity Pro licenci, odnosno čak 50% više od predviđenog, a do dodatnih je i dalje moguće doći do 31. svibnja, kroz Magenta Moments program pogodnosti.
Pritom se 25 fakulteta i visokoobrazovnih institucija uključilo u ovaj program Hrvatskog Telekoma kojem je cilj educirati i povećati upotrebu alata umjetne inteligencije u Hrvatskoj, te su obrazovne institucije u suradnji s HT-om omogućile svojim studentima besplatne licence.
„Naša želja je unapređenje društva kroz korištenje inovativnih tehnologija i najmodernijih digitalnih alata, a suradnja s Perplexityjem predstavlja važan korak u tom smjeru. Vjerovali smo kako će građani prepoznati vrijednost besplatnih Perplexity Pro licenci u svakodnevnom životu i naša su se očekivanja ne samo potvrdila, već su dosadašnji rezultati korištenja nadmašili sva očekivanja budući da je gotovo 1% stanovništva Hrvatske počelo koristiti Perplexity Pro od početka naše suradnje. Željeli smo umjetnu inteligenciju učiniti dostupnu svakome jer smo duboko uvjereni da će Hrvatska napredovati s većim korištenjem AI. Posebno nam je drago uključenje i suradnja s akademskom zajednicom jer su studenti i profesori dobili priliku istraživati i koristiti Perplexity u akademskom kontekstu što smatramo važnim temeljem za buduću primjenu. Također, planiramo i sveobuhvatnu edukaciju korisnika o mogućnostima Perplexity Proa“, istaknuo je Ivan Runje, direktor marketinga privatnih korisnika i upravljanja proizvodima Hrvatskog Telekoma.