Lipanjske SEO edukacije: Kako (g)raditi promet online u doba AI-ja?
Promet prema web stranicama pada. Ljudi sve više koriste društvene mreže i AI platforme da bi pronašli onaj odgovor kojeg su ranije guglali. Kako izgraditi i zadržati online vidljivost?

Niste vi (samo) loši u marketingu. Internet se promijenio. Promet prema web stranicama pada. Ljudi sve više koriste društvene mreže i AI platforme da bi pronašli onaj odgovor kojeg su ranije guglali. Kako se snaći u doba AI-ja i kako izgraditi ne samo vidljivost, nego i zadržati (i povećati!) prihoda od onlinea u 2025. i 2026. godini naučite prije konkurencije.
Agencija SLADE, u vlasništvu SEO i Content stručnjakinje Barbare Slade Jagodić, organizira u lipnju dvije intenzivne poludnevne radionice za tvrtke i stručnjake koji žele zadržati ili povećati vidljivost, promet i konverzije u doba AI-ja.
ChatGPT zauvijek je promijenio način na koji tražimo informacije online. Jednako kao što je iPhone promijenio način na koji i u koju svrhu koristimo telefone, tako je ChatGPT promijenio svijet digitalnih medija.
ChatGPT nije „pojeo“ toliko udjela prometa tražilicama koliko je zapravo „pojeo“ društvene mreže. Prvi put otkad društvene mreže postoje, njihovo korištenje smanjilo se 2024. godine – onda kad su korisnici počeli pitati ChatGPT određene stvari za koje su im prije služili social kanali.
Google je sam „pojeo“ Google, odnosno guglanje. Google AI Overviews Google odgovore i rješenja sada nudi u okviru svog AI asistenta.
Pokrenut u svibnju 2024. godine, Google AI Overviews odnedavno je prisutan i na hrvatskom tržištu. Googleov AI box prvenstvene „jede“ gomilu klikova za informacijske upite (tzv. TOFU- top of the funnel sadržaj) koji odgovara na neka općenita pitanja korisnika, ali i mnogo mid-funnel sadržaja za korisnike u fazi razmatranja.
Pad vidljivosti na Googleu i rastući troškovi oglasa postat će problem sve većem broju tvrtki da bi dosegnuli svoje ciljeve. Vrijeme je za novi i pametniji pristup.
Pripremite svoj biznis za novu eru pretraživanja, prije nego li to napravi konkurencija.
Za koga su radionice?
- Brendovi i poduzetnici koji žele organsku prepoznatljivost na svim kanalima
- Firme koji žele dosegnuti više leadova u 2025./2026. godini
- Digitalni marketing timovi koji žele razumjeti tehnički SEO i AIO
- PR i komunikacijske agencije koje žele AI-savjetovanje uključiti u svoju ponudu
Sadržaj edukacija:
Content u doba AI-ja:
- GEO (Generative Engine Optimization) i AIO (Artifial Intelligence Optimisation): nova era vidljivosti: Kako Google i OpenAI, ali i social platforme redefiniraju search
- Gdje i kako graditi vidljivost: Od Reddita preko social kanala do ChatGPT-a
- Što znači biti "AI-indexable" i kako strukturirati sadržaj za nove SERP-ove
Tehnički SEO i performanse:
- Kako strukturirati web za bolji crawl i UX
- Tehničko pisanje
Praktični dio:
- Analiza web stranica i web prisutnosti
- Praktične vježbe na primjerima prijavljenih sudionika