Novo istraživanje otkriva neiskorištene prilike za tisak

Canonovo izvješće Insights Report otkriva kako manje od 20% tiskara ispunjava potrebe svojih kupaca, dok s druge strane 80% kupaca želi više kreativnih prijedloga od strane tiskare

Canon Europe srijeda, 24. ožujka 2021. u 13:27

Canon Europe predstavlja rezultate svog najnovijeg izvješća Insight Report – "Stvaranje vrijednosti za kupce" – koje otkriva promjene u zahtjevima kupaca tiska i neiskorištene prilike za tiskare i interne odjele za tisak. Istraživanje je otkrilo da manje od 20 % tiskara ispunjava potrebe svojih kupaca. U vrijeme dok su tržišne marke pod većim pritiskom nego ikad da pokažu rezultate, a marketinški budžeti ostaju na istim razinama ili se smanjuju, 80 % kupaca tiska izjavilo je da bi cijenilo kreativnije prijedloge svojih tiskara, što predstavlja očitu priliku za tržište tiska.  

Fokusirane na mjerljive rezultate koje dokazuju povrat investicije njihovih kampanja, tržišne marke su se priklonile digitalnom pristupu, ulažući 46 % svog budžeta u online marketing. Istovremeno, svjesne su ograničenja isključivo digitalnih kampanja kao i činjenice da krajnji korisnici pate od digitalnog zamora. Dobre vijesti su da gotovo svi sudionici istraživanja (97 %) kažu da koriste tisak uz ostale načine marketinga i da ih gotovo polovica (47 %) često koristi integrirane kampanje koje uključuju tisak. Uz više od 33 % današnjeg marketinškog budžeta koji se koristi za tisak, tisak se smatra temeljem kampanja koje podižu svijest o trgovačkim markama. Štoviše, 30 % kupaca komunikacijskih kampanja vjeruje da će tisak nastaviti biti jednako važan, ili čak postati još važniji, tijekom sljedećih nekoliko godina.

Tržišne marke trebaju moći opravdati ulaganje u izabranu taktiku marketinga, a ako mogu vidjeti učinkovitost tiska, rado će povećati njegov udio u svom komunikacijskom miksu. Zapravo, 40 % marketinških stručnjaka koji se bave brendiranjem kažu da bi uložili više u tisak ako bi njihovi budžeti bili dvostruko veći. No, njih trećina kaže da nemaju nikakav način za mjerenje učinka tiska u kampanjama.

Njih 86 % kažu da bi rado saslušali savjete o spajanju tiska s digitalnim elementima za jače integriran pristup. Istraživanje također otkriva da se 80 % tržišnih marki okreće svojim tiskarama kada traže svježe i inovativne ideje koje će omogućiti njihovim kampanjama da dopru do ciljanje publike. Zapravo, 75 % marketinških stručnjaka koji se bave brendiranjem u istraživanju je navelo da od svojih tiskara žele više konzultantski usmjeren pristup.

Uzimajući u obzir ove pozitivne pokazatelje koji se odnose na tisak, uspjet će oni profesionalni pružatelji usluga tiska koji promijene način na koji komuniciraju sa svojim kupcima, dijeleći svoje znanje i evoluirajući u konzultante. Ovdje postoji očita neiskorištena poslovna prilika za povećanje njihove vrijednosti izvan okvira tiska i promjenu dinamike u odnosu s njihovim kupcima, što će rezultirati njihovim rastom.

Govoreći o nalascima izvješća Insight Report, Mathew Faulkner, viši voditelj marketinga u odjelu poslovanja s profesionalnim tiskom za regiju EMEA u tvrtki Canon Europe, kaže: “Iz istraživanja je jasno da, dok tiskare bez problema shvaćaju temeljne postulate posla, postoji jaz između onoga što kupci žele i onoga što dobivaju. Korištenjem svake interakcije s kupcem kao prilike za ukazivanje na svoju stručnost, tiskare mogu dodati vrijednost i pomoći tržišnim markama da maksimiziraju učinkovitost tiska. U tim situacijama imaju i priliku dokazati povrat investicije kod korištenja tiska pokazujući kupcima kako mogu koristiti tisak da potaknu angažiranost svojih korisnika ili izazovu akciju u različitim stadijima korisničkog putovanja prema kupnji. Kroz veću suradnju sa svojim kupcima i veće razumijevanje njihovih marketinških kampanja, profesionalni davatelji usluga tiska mogu uočiti više prilika i pokazati korisnicima kako tisak može biti integriran u šire kampanje tržišne marke. Kao rezultat, tiskare će moći ne samo isporučiti narudžbu, nego stvoriti dodatnu vrijednost za kupca ulaganjem nešto većeg truda.”

Koristeći ove uvide kao osnovu, Canon je razvio svoj vrhunski program Ascent koji pomaže tiskarama i internim odjelima za tisak izgraditi bližu suradnju s njihovim kupcima i naučiti ih kako razviti svoju ponudu i pružiti usluge koje dodaju vrijednost. Uz fokus na pomaganje Canonovim korisnicima da uspiju već danas, kao i u budućnosti, program ih želi inspirirati uvidima, radionicama, mentorstvom i dijeljenjem znanja u zajednici. Program Ascent vode najbolji stručnjaci iz branše uz Canonove specijaliste, nudeći kroz njega podršku za različite uloge unutar tvrtki, između ostalog za prodaju i marketing, pružajući vrijedne perspektive u širokom rasponu trendova i tema. Primjerice, kupac može dobiti upute kako postići profitabilan rast kroz strateški marketing, savjete kako razviti ponude s dodanom vrijednošću koje će biti prihvaćene i dobiti individualno savjetovanje o tome kako implementirati dugoročne i uspješne poslovne planove.

Da biste saznali više o Canonovu najnovijem izvješću Insight Report, posjetite: https://www.canon.hr/business/insights/articles/insight-report-2020/.

Da biste saznali  više o Canonovu programu Ascent, posjetite: https://www.canon-europe.com/business/services/canon-ascent-programme/.