Tko je vivo?

vivo je na tržištu telekomunikacija prisutan već od 1995. godine, a od 2003. i na tržištu mobilnih telefona. Nakon 16 godina iskustva na tržištu fiksne i mobilne tehnologije, točnije 2011. godine, u Kini je osnovan vivo brend pametnih telefona

vivo petak, 10. lipnja 2022. u 06:00

Prilično netipičan tehnološki brend, skroman i pragmatičan, a takav je i pristup širenja na nova tržišta. Nakon što je uspostavio čvrste temelje na domaćem tržištu, 2014. vivo kreće sa širenjem na azijsko-pacifička tržišta, 2017. na Bliski Istok i Afriku, a 2020. godine, nakon dugih i detaljnih priprema, službeno je rekao „Pozdrav, Europa!“ kupcima u Španjolskoj, Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Poljskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. Širenje na europsko tržište se nastavilo proširenjem na Češku, Rumunjsku, Austriju i Srbiju 2021. godine, a ove godine se raduju pozdraviti kupce i partnere u Hrvatskoj te mnogim drugim zemljama središnje i istočne Europe.

Predvodnik velikih promjena u industriji pametnih telefona

Globalno gledano, vivo je peti rangiran mobilni proizvođač i ukupno 25 godina vodeća tvrtka za potrošačku tehnologiju koja stvara trendovske pametne mobilne proizvode i usluge. Danas više od 400 milijuna ljudi, na više od 60 tržišta, vjeruje vivo telefonima i njegovim proizvodima. Također je ponosan što su proizveli nekoliko prvijenaca u industriji pametnih telefona: Model X1 bio je prvi pametni telefon ikada s ugrađenim hi-fi zvučnim chipsetom, 2014. godine je lansiran X5Max koji je bio najtanji pametni telefon na svijetu, a 2018. godine je lansiran X20Plus UD prvi pametni telefon s tehnologijom skeniranja otiska prsta na zaslonu. Svoje pametne telefone vivo  proizvodi u sedam proizvodnih pogona od kojih su dva u Kini te jedan u Bangladešu, Indiji i Indoneziji, te Pakistanu i Turskoj, a 2016. godine je osnivao 5G istraživački institut te trenutno ima deset centara za istraživanje i razvoj.

Što vivo čini jedinstvenim?

Ono što ističe ovaj brend pametnih telefona od drugih je to što se kultura tvrtke temelji na »Benfenu«, točnije filozofiji da se radi ispravna stvar i da se radi kako treba, a vivo pametni telefoni su usmjereni na ljude i fokusirani na ovaj ideal, otvoreni i iskreni te promiču međusobno poštovanje. Istodobno, vivo je brand pametnih telefona koji ne gura inovacije radi inovacija, već zauzima pristup usmjeren na čovjeka, pružajući inovativna rješenja tamo gdje to ima najviše smisla - u svakodnevnoj upotrebi, u stvarnom svijetu.

"Znamo da su potrošači frustrirani kompliciranim stvarima, stoga moramo ponuditi uređaje i rješenja koja su laka za razumijevanje i korištenje." kaže Denny Deng, potpredsjednik, predsjednik europskog poslovanja u tvrtki vivo, i dodaje: "Razmišljamo o stvarima, vrlo pragmatično i pažljivo, kako bismo bili sigurni da radimo prave stvari, na pravi način."

Podržana raznolikim znanjem i iskustvom vivo timova širom svijeta, tvrtka zauzima vrlo taktičan pristup razvoju i proizvodnji pametnih telefona na svakom koraku - od lanca opskrbe do konačne distribucije, kojom upravlja mreža sestrinskih tvrtki s kojima vivo njeguje bliske i simbiotske odnose.

Snažan rast u Europi na pravi način

Europsko tržište, sa sjedištem Dusseldorfu, trenutno ima tim od preko 90 osoba i 18 nacionalnosti čime se ističe raznolikost koja je u skladu s međunarodnom poslovnom strategijom tvrtke „Lokalnije, globalnije“. Također, vrijedan vivo tim ima iskustva u različitim industrijskim grama kao što su FMCG, automobilska industrija, potrošačka elektronika, ugostiteljstvo i kućna njega, što pridonosi razvoju brenda na području Europe.

U ovom trenutku, tvrtka je u Europi prisutna na 20 tržišta; Broj članova državnih timova je nešto više od 200, a čini ih grupa stručnjaka za industriju pametnih telefona iz svake od zemalja koji omogućavaju da vivo iskoristi dragocjeno osobno iskustvo i lokalni uvid. Rad i trud vrijednih timova se može vidjeti na tome što je vivo do sada razgranao svoju prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regija, a voli ga više od 400 milijuna korisnika diljem svijeta.

Više informacije potražite na http://www.vivo.com/hr/

📢 Besplatna dostava

TOP!

APPLE iPad 9

A13 Bionic čip, kamera od 12 MP te brzi Wi-Fi ili mobilna mreža.

Od 2999 kn Kupi


3-smjerni podni zvučnici

ACOUSTIC ENERGY AE120

Najveći model zvučnika u 100 seriji, 40Hz -35kHz, 90dB, 114dB, 6ohma, 200W, Crossover frekvencija 2.4kHz.

5.999 kn Kupi