vivo - pametni telefoni s jedinstvenom misijom

vivo se uvijek vraća na mišljenje kupaca te uzima u obzir što vidi i čuje od njih kako bi poboljšao sljedeću generaciju uređaja

vivo petak, 17. lipnja 2022. u 06:00

Često rangiran kao jedan od pet najboljih dobavljača pametnih telefona u svijetu, s velikim tržišnim udjelom u regijama poput Kine, Indije i jugoistočne Azije, vivo brend pametnih telefona osnovan je u Kini 2011. godine te je 2020. godine službeno rekao "Pozdrav, Europa!", a početkom lipnja i "Pozdrav, Hrvatska!".

Istraživanja su ključ

Njihova premisa "učini pravu stvar, i učini ju ispravno" je temelj filozofije tvrtke te joj se uvijek iznova vraćaju. Neprestano se razmišlja o korisnicima i što im doista treba te se provode detaljna istraživanja tržišta i konstantno se vraća u odjele istraživanje i razvoja u kojima radi 12.000 ljudi, točnije 75% ukupnog broja zaposlenika u svijetu. Neprestano rade na tome kako poboljšati i unaprijediti sljedeću generaciju uređaja i usluga i ponuditi kupcima smisleno rješenje. To je sigurno jedan od razloga zašto su zavrijedili povjerenje više od 400 milijuna kupaca u više od 60 zemalja svijeta.

Prema posljednjim podatcima analitičke kuće Counterpoint, vivo je vodeći brend na kineskom tržištu u prvom kvartalu ove godine te u top tri brenda na azijsko-pacifičkom tržištu, a bilježe i solidan rast na tržištima Bliskog Istoka, Azije, Latinske Amerike i Europe. Ova godina je velika prekretnica za vivo jer će narasti s 10 europskih tržišta s kraja prošle godine, na čak 21 tržište s krajem srpnja 2022. godine. Trenutno su, prema podatcima analitičara Canalys, posljednja dva kvartala na čvrstoj petoj poziciji na europskom tržištu.

Prije dolaska u Europu, vivo je napravio istraživanje na 9.000 ispitanika s tvrtkom Bain & Co. kako bi u što više detalja razumjeli očekivanja i potrebe korisnika. Kod svih ispitanika bile su tri zajedničke točke - baterija, dizajn i kamera. Upravo te želje je vivo uzeo u obzir što s tiče portfelja proizvoda u Europi te je na tržište krenuo sa serijom Y, kojom pokriva rang od ulaznih modela do srednje klase, oku ugodnog dizajna, sa solidnim performansama kamere i čipseta i osobitim naglaskom na performanse baterije. Vrh ponude čini serija X koja stavlja u fokus glavnu kameru, a u istraživanju i razvoju sustava kamere, vivo surađuje s pionirom optike i optoelektronike, tvrtkom ZEISS. Kada pričamo o dizajnu, vivo nudi elegantne i ne prevelike telefone, s bojama inspiriranim prirodom koji će sigurno kupcima zapeti za oko.

Fokus na korisnicima

vivo blisko surađuju s Googleom i na europskom tržištu nude "čistu i laganu" inačicu Android operativnog sustava, gotovo identičnu "tvorničkom" Androidu jer su, prema željama kupaca, htjeli ponuditi jednostavan operativni sustav i osigurati da se aplikacije ne "duplaju" te zajamčiti tri godine redovnih ažuriranja. Što se tiče proizvodnje, vivo među inima ima i tvornicu u Turskoj, koja je jedna od sedam globalnih tvornica, kroz koje ima mogućnost proizvest čak 200 milijuna telefona godišnje.

Primarni fokus brenda vivo je na pametnim telefonima, i na već spomenutom pragmatičnom i samozatajnom pristupu, te tako pristupa i ponudi pratećih uređaji s ciljem unaprjeđenja sveukupnog korisničkog iskustva. S obzirom na to da je vivo nov brend koji je tek došao na hrvatsko tržište, prvenstveno se fokusira na Y seriju uređaja, koja se cjenovno pozicionirana između ulazne i srednje klase, i naglasak stavlja na dizajn i performanse baterije. Vrlo ubrzo nakon toga se planiraju proširiti portfelj s uređajima više srednje i visoke klase, kao i pratećim uređajima kao što su bežične slušalice. Što se planova za Hrvatsku tiče, vivo brend je predstavljen početkom lipnja te je njegov prvenstveni fokus da zavrijede povjerenje kupaca, a prodajni rezultati slijedit će zadobiveno povjerenje.

Više informacija saznajte na linku: https://www.vivo.com/hr