Microsoft najčešće korišteni brand u phishing napadima

Tvrtka Check Point Research u istraživanju navodi kako je tijekom trećeg kvartala Microsoftovo ime najčešće spominjano pri pokušajima phishing napada

Matija Pavlić utorak, 20. listopada 2020. u 06:00

Check Point Research donosi istraživanje o brandovima koji su popularni među hakerima kada ih koriste za napade, u ovom slučaju za phishing napade.

U trećem kvartalu ove godine, Microsoftovo ime je korišteno u 19% pokušaja phishing napada u cijelom svijetu (u drugom kvartalu Microsoftovo ime je korišteno u 7% napada).

Nakon jedne tvrtke izvan IT svijeta (DHL), na trećem mjestu se nalazi Google (njegovo ime je korišteno u 9% pokušaja phishing napada). Slijede PayPal i Netflix s udjelom od 6%, Facebook, Apple i WhatsApp s udjelom od 5% te Amazon i Instagram s udjelom od 4%.

Oko 44% svih pokušaja phishing napada izvedeno je putem elektroničke pošte (tu prevladava uporaba brandova Microsoft, DHL i Apple). Oko 43% svih pokušaja phishing napada izvedeno je putem Interneta (tu prevladavaju Microsoft, Google i PayPal), dok je preko mobilnih uređaja bilo 12% pokušaja phishing napada (tu prevladavaju WhatsApp, PayPal te Facebook).