I hotelskom lancu Marriott zbog krađe podataka određena kazna po GDPR-u

Zbog kompromitiranja privatnih podataka više milijuna svojih gostiju hotelska grupacija Marriott bit će kažnjena s čak 99,2 milijuna britanskih funti

Sandro Vrbanus četvrtak, 11. srpnja 2019. u 06:00

Britanski regulator ICO ovih dana izrekao je dvije velike kazne vođen europskom regulativom o zaštiti podataka. Prva se odnosila na British Airways koji je prošle godine bio žrtvom hakerskog napada. Oni će zbog nedovoljne brige o privatnim podacima svojih putnika vjerojatno morati platiti 183 milijuna funti. Po istim pravilima europskog GDPR-a britanski Information Commissioner's Office sada je kaznio i hotelsku grupaciju Marriott.

Njima je od 2014. do 2018. godine ukradena velika količina privatnih podataka. Kompromitirano je ukupno 399 milijuna gostiju ovog hotelskog lanca i svih hotela iz njihove grupacije (kao što su Westin, Le Méridien i Sheraton) u cijelom svijetu, a kazna po GDPR-u također nije malena. Britanski regulator odredio je da je Marriott zbog propusta u čuvanju podataka dužan platiti 99,2 milijuna funti (oko 816 milijuna kuna).

30 milijuna oštećenih gostiju bili su rezidenti 31 zemlje članice Europskog ekonomskog područja, pa se kazna prije svega odnosi na curenje njihovih privatnih podataka. Iz Marriotta su poručili kako će na ovu odluku uložiti žalbu.