Vollo i Hrvatski Telekom: pametne govornice olakšavaju kupnju autobusnih karata

Tvrtka Vollo implementirala je u Zadru pametne govornice - sustav koji omogućuje izravnu kupnju autobusne karte gotovinom

Vinko Krištić četvrtak, 17. kolovoza 2017. u 15:07

Ne da ti se do kolodvora, ali zaobilaziš plaćanje karticama? Tvrtka Vollo implementirala je u Zadru pametne govornice - sustav koji omogućuje izravnu kupnju autobusne karte gotovinom, a kartu odmah dobivate na ruke. 10 govornica na 10 popularnih lokacija u Zadru samo su početak. Naime, očekuje se da će ovaj pilot-projekt uskoro zaživjeti te da će se sustav starih telefonskih govornica zamijeniti ovim zanimljivim, jednostavnim i opće korisnim rješenjem.

“Naša je suradnja s HT-om tek početak razvoja smart city revolucije, a posve smo sigurni da će ju u budućnosti doživjeti i drugi gradovi u RH te da će ovakvi uređaji biti dostupni na frekventnim mjestima kako bi građanima i turistima u svakome trenutku maksimalno olakšali pristup informacijama.” – objašnjava Marko Jukić i dodaje: “Težimo digitalizaciji transporta što podrazumijeva efikasnije prijevozne operacije i konkurentnije cijene. Digitalizacija je neminovna, a kroz hibridnu se prodaju približavamo našim korisnicima.”

Da Vollo misli ozbiljno kada govori o pokretanju revolucije tzv. “pametnih gradova” potvrđuje podatak da je izabran u top 10 smart city i mobility startup-a od strane FIA-e, iliti Međunarodne automobilske federacije. Nakon zavidnog plasmana, tim Vollo otputovao je u Berlin gdje se susreo s DLV i FIA - vodećim stručnjacima i investitorima iz područja razvoja transportne infrastrukture i izgradnje tzv. “smart cities”.

Planovi za budućnost?

Potpuna integracija i omogućavanje online kupovine karata za sve oblike prijevoza na jednome mjestu. Podizanje i razvoj novih predstavništva. Ozbiljne suradnje. Ukratko: rast, razvoj, napredak.

“Cilj nam je integracija svih vrsta prijevoza. S tim u vezi, Vollo od početka ljeta nudi korisne informacije te vozne redove za željeznički i trajektni promet. Nažalost, mogućnost online kupovine preko Vollo-a za te oblike prijevoza još nije dostupna, no naš tim marljivo radi na tome da se to promijeni.” - objašnjava Jukić, suosnivač Vollo-a.

Zanimljivo je spomenuti da su se Vollo servisom, koji povezuje preko 20 zemalja, do sada koristili ljudi iz ukupno 92 zemlje svijeta. Dodamo li tome podatak da je Vollo od nedavno pokrenuo i svoje predstavništvo u BiH kako bi na što jednostavniji, sigurniji i efikasniji način spojio svoje poslovanje, jasno je da ovaj mlad i entuzijastičan tim misli ozbiljno. I ne misli stati.

Ako još uvijek niste skinuli svoju Vollo app evo prilike da to učinite upravo sada!