Korisnici Tele2 imali problema s pristupom Internetu, operater obećao svima nadoknaditi štetu

Iz Tele2 su danas priopćili kako će obeštetiti sve korisnike zbog tehničkih poteškoća u pristupu Internetu protekloga utorka

Sandro Vrbanus petak, 27. srpnja 2018. u 14:00

Domaći korisnici usluga operatera Tele2 protekloga su utorka prijavljivali kako imaju velikih problema s pristupom Internetu. Uzrok problema, koji su se pojavili 24. srpnja oko 17 sati, te potrajali do oko 21 sat, bila je "aplikacijska pogreška na sustavima dobavljača", kažu iz Tele2, te problem opisuju kao "iznenadnu generalnu poteškoću s korištenjem podatkovnog prometa na našoj mreži na području cijele Republike Hrvatske".

Danas su iz ovog operatera objavili još jednu ispriku korisnicima, te najavili kako će zbog navedenih poteškoća obeštetiti sve korisnike koji su na taj dan bili aktivni, a o čemu će ih obavijestiti putem SMS poruka.

 

Ali se brzo ustanu i nastave dalje. Ispričavamo se zbog tehničkih poteškoća u pristupu internetu do kojih je došlo u...

Posted by Tele2 Hrvatska on Friday, July 27, 2018

Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife, poručili su ovom prilikom iz Tele2. Koji će to dan biti, pisat će u spomenutim SMS-ovima.

Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate, odnosno umanjenja pretplatničkog računa, korisnici će također biti obaviješteni putem SMS poruke.