Prijenos mobilnih podataka povećao se za 50% na A1 mreži tijekom ožujka

U skladu s novim trendovima A1 je organizirao online konfernciju za medije, tijekom koje je izvijesto o promjenama u životnim navikama korisnika u vrijeme pandemije

Bug.hr petak, 15. svibnja 2020. u 00:44

Krizno razdoblje pojave pandemije koronavirusa snažno je utjecalo na promjenu životnih navika korisnika u Hrvatskoj. A kako su se one odrazile na korištenje telekomunikacijskih usluga bilo je jučer govora na konferenciji A1 Hrvatska za medije. Zanimljivo ovo je prva online održana domaća pressica za medije koji prate telekome i ICT industriju.

S uvođenjem mjera izolacije u ožujku naglo je poraslo korištenje svih telekomunikacijskih usluga. Razgovori u mobilnoj mreži rasli su za 60 posto, osobito na dan potresa čak 240 posto, a broj poziva u fiksnoj rastao je 100 posto. Prijenos mobilnih podataka povećao se 50 posto, a korištenje fiksnog interneta 50 posto. Za čak 400 posto porasla je gledanost HRT3 i SPTV kanala preko kojih se odvijala nastava na daljinu. Osim što su korisnici više koristili A1 usluge u svrhu edukacije i rada na daljinu, rasla je i potražnja za zabavnim sadržajima, pa su se popularni streaming servisi poput YouTubea, Netflixa i Facebook videa u ožujku koristili u prosjeku 100 posto više nego u veljači.

Novi trendovi u navikama korisnika ogledaju se i u korištenju A1 digitalnih kanala koji su se pokazali idealnim rješenjem tijekom privremenog zatvaranja poslovnica. U A1 virtualnom shopu rast prodaje povećan je za više od tri puta, a u jednakoj mjeri raste i broj transakcija na A1 webu.

Od 1. travnja virtualni shop dostupan je korisnicima i preko Moj A1 aplikacije koja u vrijeme krize bilježi duplo veći broj transakcija preko self-care dijela aplikacije. Količina upita na društvenim mrežama rasla je 200 posto, dok kontakt e-mailom raste 40 posto. Osmišljeni su potpuno novi digitalni procesi za rješavanje raznih upita koje je do sada bilo moguće riješiti samo u A1 poslovnicama.  

 „Brzu prilagodbu naše kompanije na novonastale okolnosti možemo zahvaliti prije svega digitalnoj transformaciji poslovanja A1 Hrvatske koju smo, kao njezini predvodnici u Hrvatskoj, započeli prije više od tri godine. Digitalna transformacija pokazala se ključnom u odgovaranju na sve izazove poslovanja u ovoj krizi, s kojom su se najbolje nosile kompanije koje su se na vrijeme transformirale iz tradicionalnog u agilni način poslovanja. Zahvaljujući tome zadržali smo stabilnost i sigurnost radnih mjesta, kao i sva materijalna prava zaposlenika, a isplatit ćemo i dodatni bonus zaposlenicima koji su iznimno doprinijeli svojim radom u ovim izvanrednim okolnostima. Posljednjih nekoliko tjedana naučili smo puno. Rad na daljinu produktivan je kroz svakodnevne kratke sastanke i digitalne alate, ali nedostaje društvena komponenta koju imamo na poslu i koja potiče kreativnost i inovativnost. Sigurno je da će naš 'new normal' biti kombinacija najboljeg iz oba svijeta koja smo doživjeli - i rada od kuće i rada u uredima“, izjavio je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije A1 Hrvatska.

A1 Hrvatska tako je pojedine kategorije zaposlenika koji nemaju mogućnost rada od kuće i za koje postoji veći rizik zaraze oslobodila obveze rada uz 100-postotnu naknadu plaće do daljnjega, a posebno se pazi i na individualne potrebe roditelja za fleksibilnošću u radu. Kako bi roditeljima olakšali rad od kuće s djecom svaki tjedan organizirano je virtualno pričanje priča, a objavljen je i digitalni vodič kroz aktivnosti za djecu i roditelje.

U svrhu većeg zadovoljstva i produktivnosti zaposlenika i stvaranja zdrave radne okoline pokrenut je Mind Wellnes program za menadžere i zaposlenike, a zbog smanjene fizičke aktivnosti pokrenut je fitness program na internoj platformi Workplace. Također, organiziraju se i virtualna druženja pod nazivom #StayConnected Talks na kojima okupljaju i druge kompanije iz Hrvatske te razgovaraju i dijele znanja stečena u izvanrednim okolnostima rada.