Raste potrošnja na App Store i Google Play trgovinama

Prema godišnjem istraživanju tvrtke Sensor Tower, tijekom 2017. godine povećala se potrošnja korisnika na App Store i Google Play trgovinama aplikacija

Matija Pavlić nedjelja, 7. siječnja 2018. u 19:00

U godišnjem istraživanju tvrtke Sensor Tower navodi se podatak da su korisnici najpopularnijih trgovina aplikacija App Store i Google Play tijekom 2017. godine potrošili 58,7 milijardi dolara na aplikacije. Riječ je o ukupnim prihodima od plaćenih aplikacija, pretplata i kupnji unutar aplikacija koji su porasli za 35% u odnosu na prihode ostvarene na tržištu tijekom 2016. godine.

Najveće prihode bilježi Appleov App Store, ukupno 38,5 milijardi dolara, dok je Google Play trgovina ostvarila prihode od 20,1 milijardi dolara. Rast prihoda od iOS aplikacija bio je nešto veći u odnosu na prihode od Android aplikacija, 34,7% u odnosu na 34,2%.

Što se tiče najpopularnije kategorije aplikacija, najzastupljenije su i dalje mobilne igre na koje otpada 82% svih zabilježenih prihoda.

Zbog sve veće zastupljenosti mobilnih uređaja na tržištima u razvoju, raste i broj aplikacija koje su instalirane prvi put, dok se kao ukupan broj instaliranih aplikacija navodi brojka od 91,5 milijardi aplikacija (od čega je 35,5 milijardi instaliranih mobilnih igara). Istraživanje možete pronaći na sljedećoj poveznici.