U prvoj polovici godine na mobilne aplikacije utrošeno gotovo 40 milijardi dolara

Tvrtka Sensor Tower u svom je istraživanju ustvrdila kako je u prvoj polovici ove godine na Android i iOS aplikacije utrošeno 39,7 milijardi američkih dolara, a ta brojka će do kraja godine samo rasti

Matija Pavlić subota, 6. srpnja 2019. u 20:17

Tvrtka Sensor Tower analizirala je vrijednost i trendove na tržištu aplikacija za dva najpopularnija mobilna operativna sustava, Android i iOS.

Istraživanjem koje je uključivalo preuzimanja sa službenih trgovina aplikacija Google Play i App Store utvrđeno je kako su korisnici na mobilne aplikacije samo u prvoj polovici ove godine potrošili 39,7 milijardi američkih dolara.

Kako je riječ o podacima koji su za 15% veći u odnosu na isto razdoblje prošle godine u drugoj polovici 2019. godine kao i u čitavoj 2019. godini kao takvoj valja očekivati rekordnu potrošnju na mobilne aplikacije.

Korisnici Appleovog iOS sustava zabilježili su potrošnju od 25,5 milijardi američkih dolara putem App Storea (13% više u odnosu na prvu polovicu prošle godine), dok su Android korisnici imali potrošnju od 14,2 milijarde dolara (rast od 20% u odnosu na prvu polovicu prošle godine).

Najveća potrošnja što se tiče aplikacija zabilježena je u sektoru igara koji bilježi potrošnju od 29,6 milijardi američkih dolara.

U prvoj polovici godine zabilježeno je 56,7 milijardi preuzimanja aplikacija (11,2% više u odnosu na prvu polovicu prošle godine) od čega 42 milijarde otpada na Android aplikacije, a na iOS 14,2 milijardi preuzimanja. Ipak unatoč manjem broju preuzimanja iOS aplikacije i dalje bilježe prihode koji su dvostruko veći u odnosu na Android aplikacije.

Pet najčešće preuzimanih aplikacija na obje platforme su redom WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook, TikTok (aplikacija za stvaranje kratkih video isječaka) i Instagram.