Srednja klasa
"Prosinac je mjesec koji kulminira blagdanima i darivanjem, pa se tom ozračju nastojimo prilagoditi odabirom teme broja. Već smo više puta u tom terminu radili pregled ponude najjeftinijih mobitela, ali vođeni činjenicom da se ipak najviše kupuju mobiteli srednje klase, odlučili smo se njima posvetiti"

Kaotična priča oko smjene, otkaza, zaposlenja na novom radnom mjestu, ostavke najbližih suradnika, pa onda opet povratka Sama Altmana u OpenAI, toliko je uzburkala tehnološku scenu da se na news portalima sve pratilo poput izvještaja o stanju na bojišnicama, uz osvježavanje naslovne priče svakih nekoliko minuta. Cijeli taj cirkus djelovao je nevjerojatno neozbiljno, gotovo kao neka loše režirana poslovna drama; nepojmljivo je da se uopće tako vodi poslovanje u jednoj od trenutačno najpropulzivnijih kompanija na svijetu. Istina, OpenAI specifična je organizacija, u startu osnovna kao neprofitna, ali su 2019. godine napravili i profitni ogranak, koji je u međuvremenu privukao ogroman kapital. Dok ovaj tekst bude otisnut na papiru, bit će to već stara priča (s eventualnim repovima), ali toliko je ta tema u trenutku pisanja ovog teksta bilo u žiži interesa javnosti, da je teško ne spomenuti je. Tim bizarnim događajem pozabavio se i kolega Petric u svojoj kolumnu, ali također stavljajući naglasak na općenitu ulogu AI-ja danas, a ne na samu dramu oko Altmana.